אורי אל נתן במסוק של יומנגוס. צילום פרטי

טיסה במסוק ונסיעה בלימוזינה: כך זכה אורי אל נתן מרעננה ביום מהסרטים

הלקוח הותיק של רשת ההמבורגריות "יומנגס", שבעבר הצליח לחסל קילו מאתיים של בשר מהצלחת, שכנע את את הרשת להעניק לו יום בילוי יוצא דופן. "לא ציפיתי. עשו לנו קבלת פנים מלכותית", אומר אל נתן

פורסם בתאריך: 24.1.20 08:51

אורי אל נתן בן ה-32 מרעננה, זכה לאחרונה בחוויה יוצאת דופן. לאחר שהשתתף וזכה בהגרלה של רשת מסעדות ההמבורגרים "יומנגס", אשר פרסמה פוסט בו ביקשה מהגולשים לשכנע אותה להעניק להם טיסה במסוק לסניף שלהם בבאר שבע. אל נתן נהנה מיום מלא בפינוקים נוסח הוליווד.

אל נתן הוא לקוח ותיק של הרשת, שאף הצליח להביס את ה-"צ'אלנג'" באחת המסעדות, לפני כשמונה שנים, במסגרתו אכל למעלה מקילו בשר לבדו.

"זה היה קילו מאתיים בשר נטו, תוספות, בירה, צ'יפס. חיסלתי את הכל", אומר, "זה עוד היה כשהייתה לי קיבולת. האמת שהיה ניסיון כושל שנה אחרי, לשבור את השיא של עצמי. אבל חזרתי מהודו, באתי אחרי תקופה ארוכה שלא הייתי רגיל לאכול כמויות כאלה. ולא הלך. היום הצ'אלנג' כבר מטורף בשבילי, צריך להיות הענק הירוק כדי לסיים את זה".

אורי אל נתן במסוק של יומנגוס. צילום פרטי

מה כתבת בפוסט שהעניק לך את הזכייה בהגרלה? איך שכנעת אותם?

"כתבתי להם ככה: 'כי אני איתכם עוד מבורגתה. שברתי שיא וליקקתי את הצלחת כמו ליצן החצר בשבילכם. כי עד היום אני הולך עם חולצה של אחד העובדים שלכם שנתן לי אותה באמצע האתר כי אכלתי כמו חיה והבגדים שלי היו בסכנת הכחדה, כי אני אולי לא בכושר אכילה של פעם (אני ילד לגמרי בסולם שלכם היום) אבל לגמרי מוכן למלא את הזקן הזה ברטבים ולאכול כמו חיה בסגנון קסדתי אחרי טיסה ארוכה במסוק לבאר שבע. אוהב אתכם ככה או ככה'"

אורי אל נתן

מה כלל יום הפינוקים?

"אמרו לי רק תהיה מוכן ביום שבת. לא היה לי מושג מה הולך להיות. הבאתי את חבר שלי שלומי, שהוא זה שדרדר אותי מלכתחילה לעשות את הצ'אלנג' לפני שמונה שנים. הגיעו אליי לרעננה עם לימוזינה, שהייתה מפוצצת בפינוקים. אלכוהול, שוקולדים, ממש פינקו אותנו. נסענו יחד למנחת בראשון לציון, עשו לנו שם תדריך, ועלינו על מסוק שלקח אותנו ממש עד פתח הסניף של 'יומנגס' בבאר שבע. הלבישו אותנו כמו מלכים, נתנו לנו שרביט וכתר. עשינו את ההזמנה לסניף בבאר שבע כבר מתוך המסוק, הזמנו מה שרצינו. הגענו לשולחן ערוך, כסאות מלוכה, בלונים. לא ציפיתי, עשו לנו קבלת פנים מלכותית. בסוף הארוחה נתנו לי עוד הפתעה".

הלימוזינה שנשלחה לאורי אל נתן

איזו?

"מסתבר שמאחורי הקלעים דיברו עם שלומי, ובדקו מה אני אוהב. אני בתור מהנדס מכונות מאוד אוהב לעבוד עם הידיים. אחרי הקינוחים, הפתיעו אותי בארגז מלא בכלי עבודה מקצועיים, עם הקדשה אישית. זה היה יום מטורף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר