ה-"אגמון" בשכונת נווה זמר

"סכנה לחיי אדם". העירייה טיפלה בבור הענק והמסוכן בנווה זמר רק אחרי שעלה פוסט לפייסבוק

תושבת השכונה שמתגוררת ברחוב עפרה חזה, טוענת כי התלוננה על המפגע הסמוך לביתה שלוש פעמים למוקד העירוני, אך זה טופל רק לאחר שפוסט שהעלתה זכה לשיתופים רבים. "זה ממש לא צריך להיות ככה", אומרת

פורסם בתאריך: 27.1.20 17:32

פוסט שפורסם ביום שבת האחרון בפורומים של רעננה, בו דיווחה תושבת שכונת נווה זמר על מפגע ברחוב בו היא מתגוררת, זכה לעשרות תגובות ושיתופים. מדובר על בור מים גדול שהצטברו בו מי גשמים רבים באתר בנייה ברחוב עפרה חזה, הסמוך לאחד מאשכולות הגנים בשכונה. לטענתה של אותה תושבת, בעלה פנה מספר פעמים למוקד העירוני ודיווח על המקרה אך המפגע לא טופל. רק לאחר שביום שבת דווח על ילד בן 8 שטבע למוות בבור מים בשכונת בית חנינא בירושלים, התושבת הרגישה מחויבת לדאוג לטיפול במפגע והעלתה פוסט בנושא, כאשר יום למחרת העירייה כבר גידרה את השטח והחלה לטפל במפגע.

"בעלי פנה מתחילת שבוע שעבר למוקד העירוני שלוש פעמים", מספרת תושבת העיר, "כשראינו שהמים הולכים ונערמים ויש שם בור גדול של ממש. בפעם הראשונה אמרו שיחזרו אליו, לא חזרו. בפעם השנייה הפנו אותו לאגף ההנדסה, הוא השאיר שם תלונה ולא קרה שום דבר. בפעם השלישית הוא התקשר ישירות להנדסה, ואמרו שיטפלו בזה. לא קרה שום דבר. בשבת, אחרי המקרה של הנער בבית חנינא, זה נתן לי מוטיבציה להעלות את זה לפייסבוק. צילמתי את זה והעליתי פוסט. הבת שלנו, תייגה את ברוידא ואת ניר קריסטל. אתמול קמנו בשש בוקר, ואז כבר היה מגודר. היה שם כבר שילוט של ביטחון רעננה, וזה כבר היה מגודר בחוט אדום-לבן. אנחנו מרגישים בנווה זמר שאנחנו כמו בנים חורגים לעירייה. אנחנו כבר מורגלים להתנהלות הזאת שלפייסבוק יש כוח רב יותר, מאשר כל פניה למוקד. זה ממש לא צריך להיות ככה. זאת הייתה סכנה ממשית".

"זאת הייתה סכנה לחיי אדם", הוסיף תושב השכונה, "אני חושב שזה ביזיון שהעירייה הייתה צריכה לחכות עד שהתושבים יכתבו בפייסבוק במקום לטפל בזה ישר".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "הפנייה התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים בשטח. השטח סומן למניעת כניסת תושבים והמפגע טופל וסודר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ

    שוב ושוב אנחנו נחשפים לחוסר תיפקוד של העירייה, והעומדים בראשה, וכי ה"מוקש העירוני" של עירייתנו הם לעג לרש, בלשון המעטה.

    כפי שהוכח שוב, מזל שיש לנו את קבוצות הפייסבוק העירוניות בשביל להעיר את ה"מתים" אשר עסוקים לחרטט אותנו למניפולציות ומצגי שווא, ועוד לשקר לנו בכאילו "#שקיפות"

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר