תושב העיר כועס: "אבא שלי נכה וחולה, לא הזיז את האוטו שבועיים, אז העירייה סימנו לו את הגלגלים בצבע"

תושב העיר, שאביו בן ה-86 מתגורר ברחוב קלאוזנר, טוען כי בשל בריאותו הרופפת של אביו, הוא לא הזיז את האוטו במשך שבועיים, והעירייה סימנה לו את הגלגלים בצבע לבדוק האם הרכב זז. "בטלפון אחד היו פותרים את זה", אומר

פורסם בתאריך: 28.1.20 08:42

תושב העיר, שאביו מתגורר ברחוב קלאוזנר, הופתע לגלות ביום שישי האחרון סימני צבע על גלגלי הרכב, שלטענתו סימנה העירייה כדי לברר האם מדובר ברכב נטוש או ברכב פעיל. מדובר ברכב שלא זז שבועיים ממקום החנייה שלו ברחוב, זאת בשל בריאותו הרופפת של אביו.

"מדובר ברכב של אבא שלי", אומר התושב, "יש לו תו נכה. הבן אדם בן 86. הוא עשה לפני כמה שנים ניתוח מעקפים. בגלל שיש לו בעיה להיכנס לחניה לבית שלו ברחוב קלאוזנר, אז הוא חנה לצד המדרכה. בגלל שהוא היה חולה, האוטו לא זז שבועיים, הוא הרי לא יוצא מהבית. ואז באו מהעירייה וסימנו לו את הגלגלים. אני יודע שהם מסמנים את הגלגלים כדי לראות אם האוטו זז, ראיתי אותם עושים את זה כבר כמה פעמים. הזזתי עכשיו את האוטו באותו הרחוב, עשרים מטר הלאה, מה אני אעשה? לא יודע איך מנקים את הצבע מהגלגלים. כתבו לי בפייסבוק כשפרסמתי את זה שצריך להוריד את זה עם טרפנטין, אבל טרפנטין וגומי לא הולך. לא יודע איך אני אוריד את זה.

"אם העירייה הייתה רוצה, היא הייתה יכולה להוציא את הטלפון שלו בשנייה אחת. למה ישר לסמן לו את הגלגלים? זה מיותר. בטלפון אחד היו פותרים את זה, מבררים שאבא שלי בן אדם חולה ולא יכול לצאת מהבית להזיז אותו. מה הבעיה שהוא חונה שם שבועיים? הוא גר שם, זה הרחוב שלו. פשוט חבל".

מעיריית רעננה לא נמסרה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר