משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה
משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה

לאחר בדיקות אופציות חלופיות: חברת אמדוקס תישאר ברעננה

זאת לאחר שבדקה אופציה של מעבר למתחם בכפר סבא. עיריית רעננה תמשיך לקבל את תשלום הארנונה על שטח החברה העומד על כ-76 אלף מ"ר

פורסם בתאריך: 24.7.17 12:14

למרות בחינת אופציות חלופיות, חברת אמדוקס ישראל תישאר בשטחה של רעננה זאת לאחר שחידשה אתמול (23.7) את חוזה השכירות לעשר שנים נוספות במתחם רעננה השייך לחברת הנדל"ן "ריט 1". זוהי הודעה חשובה לעיריית רעננה רעננה שתמשיך לקבל את כספי הארנונה שתשלם אמדוקס על שטח המשרדים העומד על כ-76 אלף מ"ר.

הסכם השכירות הקודם של החברה היה אמור להסתיים בשנת 2019 ובאמדוקס בדקו בשנה האחרונה אופציות חלופיות. בסופו של דבר התלבטה החברה בין המתחם ברעננה לבין מעבר לקרקע סמוכה בשטח מוניציפלי של כפר סבא.

כאמור, חברת ריט 1, ושותפיה במתחם רעננה, קבוצת ס.ע.ן זהב וחברת סאנפלאוור, חתמו עם חברת אמדוקס על הסכם שכירות לעשר שנים כאשר לאמדוקס אופציה להפסיק את ההסכם בהודעה מראש של חמש שנים. החוזה החדש נכנס כבר לתוקף והעלה את דמי השכירות שתשלם אמדוקס לחברה  לכ-41 מיליון שקל בשנה לעומת כ-35 מיליון שקל לשנה בחוזה הקודם.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, אמר: "אמדוקס ישראל היא שוכרת מרכזית וותיקה של ריט 1, ואנו שמחים על החלטתה להאריך את שהותה במתחם רעננה. מתחם רעננה הוא כיום מתחם העסקים המרכזי של אזור השרון, אשר נהנה מנגישות תחבורתית יוצאת דופן, עם פתיחתו של כביש 531. פתיחת תחנת רכבת במתחם בתחילת 2019 תהפוך אותו לאחד ממרכזי העסקים הבודדים בישראל עם רכבת צמודה לפארק תעסוקה משמעותי. אנחנו מאמינים שחלק ניכר מהתפתחות התעסוקה בעשורים הקרובים, בדומה לניסיון מארצות מפותחות אחרות, יקרה בצמוד למערכות הסעת המונים כדוגמת הפארק שלנו ברעננה".

אמדוקס ישראל ציינו: "החברה בוחנת מספר אלטרנטיבות שונות לגבי הקמת קמפוס עתידי, במטרה לשפר את סביבת העבודה עבור עובדיה, וכי מאחר שבסוף שנת 2019 יסתיים חוזה השכירות שלה במקום, החליטה להאריכו ובמקביל תמשיך לבחון אלטרנטיבות שונות, כאשר חוויית העובד עומדת לנגד עיניה".

אמדוקס. צילום עזרא לוי

אמדוקס. צילום עזרא לוי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר