מימין: רס"ן (במיל') גיא גרניט, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין. קרדיט: תא"ל רן כוכב
מימין: רס"ן (במיל') גיא גרניט, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין. קרדיט: תא"ל רן כוכב

רעננה – אמריקה: תושב העיר שזכה באות הצטיינות על פעילותו מול צבא ארה"ב

רס"ן (במיל') גיא גרניט, שינה את דרך שיתוף הפעולה שלנו עם הצבא האמריקאי, וזכה על כך להוקרה ממפקד מערך ההגנה האווירית. "ממלא אותי בגאווה", אומר גרניט

פורסם בתאריך: 30.1.20 14:59

סיבה לגאווה: רס"ן (במיל') גיא גרניט, תושב רעננה המשרת כחלק ממערך ההגנה האווירית, קיבל לאחרונה תעודת הוקרה והצטיינות בשל תרומתו לשיתוף הפעולה בין הצבא האמריקאי וצה"ל. התעודה ניתנה לגרניט על ידי מפקד מערך ההגנה האווירית ובמעמד מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקון.

"התעודה שניתנה לי היא על שינוי התפיסה בשיתוף הפעולה מול הצבא האמריקאי", מספר גרניט בן ה-46, "מה שעשיתי זה פיתחתי מתודולוגיה ואת הממשק של שיתוף הפעולה בין הצבא הישראלי לאמריקאי. כך למשל, אפשרתי למערכות ההגנה האווירית שהאמריקאים הביאו איתם לארץ, להיכנס לפעילות במהירות גבוהה יותר תוך כדי צמצום בעיות לוגיסטיות. חשוב לדעת שמהרגע שהאמריקאים מביאים איתם מערכת משוכללת כזאת, יש הרבה מאוד פעולות עד שהיא יכולה לירות, הרבה מאוד שלבים שצריך לעבור. החל מכניסה של חיילים לארץ ועד להובלת הציוד עצמו, בין אם הוא מגיע בצורה ימית או אווירית. מה שאנחנו עושים, לפני המתודולוגיה שלי, זה לעבוד במקביל, ואז אנחנו שומרים על היעילות וממקסמים אותה. בדרך הזאת אנחנו מקצרים זמני עבודה, ויכולים להתחיל להשתמש במערכות של הצבא האמריקאי הרבה יותר מהר. ואת המתודולוגיה הזאת הטמיעו בשיתוף הפעולה עם הצבא בכל פעם שהאמריקאים מגיעים לכאן".

איך ההרגשה לקבל את ההוקרה וההצטיינות?

"התחושה שלי היא רק שבאתי לעשות את עבודתי, אני שמח על ההוקרה. לא זה מה שיגרום לי לעשות עבודה טובה, אלא סל הערכים והאמונות שלי. אבל עצם זה שהצבא מתייחס לזה, ממלא אותי בגאווה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר