תחפושוק ברעננה צילום דוברות עיריית רעננה
תחפושוק ברעננה צילום דוברות עיריית רעננה

תחפושת במחיר שווה לכל כיס: שוק התחפושות הגדול של רעננה יתקיים גם השנה

כל ההכנסות ייתרמו לקרן "רועי לא אחסר" למען ילדי רעננה. באירוע יתקיימו גם הצגות ילדים, הפעלות להורים ולילדים, תחנות יצירה, סדנת הכנת אקססוריז, דוכני איפור ועוד

פורסם בתאריך: 3.2.20 08:52

לרגל חג הפורים המתקרב, עיריית רעננה תקיים השבוע בפעם השישית את הפנינג התחפושות העירוני "תחפושוק", במסגרתו תוכלו לרכוש תחפושות ואביזרים לפורים במחירים נמוכים, כאשר כל ההכנסות ייתרמו לטובת קרן "רועי לא אחסר" למען ילדי רעננה.

להפעלת האירוע נרתמו בני נוער מתנדבים בעיר, שמלבד תפעול הדוכנים יקיימו גם הפעלות ודוכנים למען בידור והנאת באי ההפנינג. התחפושות בהפנינג נתרמו על ידי תושבי העיר, וחודשו על ידי המתנדבים. מלבד שוק תחפושות ססגוני, מחכות לכם גם הצגות ילדים, הפעלות להורים ולילדים, תחנות יצירה, סדנת הכנת אקססוריז, ודוכני איפור, בלוני צורות וקעקועים.

"זהו אירוע התרמה בבסיסו, בהובלתם והפעלתם של בני הנוער", מספרת עידית רוזנטל, מנהלת מדור התנדבות נוער, "זהו אירוע עירוני לכל המשפחה, שבעצם נותן לכולם אפשרות לרכוש תחפושות חדשות ותחפושות יד שניה במחירים מתאימים לכל כיס".

האירוע יתקיים ביום רביעי, 5 בפברואר, בין השעות 19:00-16:30 באולם הספורט של בית הספר היובל, קרן היסוד 20, רעננה. מעוניינים לתרום תחפושות להפנינג? צרו קשר עם מדור ההתנדבות בטלפון 09-7724588.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר