סניף החנות צילום: ALL+
סניף החנות למצולמים אין קשר לכתבה צילום: ALL+

שלוש נערות שפכו עשרות בקבוקי שמפו ברננים: "בחיים לא ראיתי דבר כזה"

עובדי חנות ALL+ בקניון נדהמו מהונדליזם בחנות. מנהל החנות החליט לא לפנות בשלב זה למשטרה ומחכה שהורי הנערות יצרו איתו קשר

פורסם בתאריך: 2.2.20 15:25

עובדי חנות הלואוקוסט "ALL+" בקניון רננים, נתקלו אמש במקרה חריג בחנות: עשרות בקבוקי שמפו וקרם פתוחים ומפוזרים ברחבי החנות, שגרמו לנזק רב. לטענת המנהל, מדובר בשלוש נערות שצולמו מבצעות את המעשה במצלמות האבטחה.

"אתמול במוצאי שבת, באה לקוחה ואמרה לנו שהיו כמה קרמים שנפתחו ונזרקו על הרצפה, אבל בגלל הלחץ בעבודה לא שמנו לב", אומר חיים מרציאנו, מנהל החנות, "לפעמים אנשים פותחים קרמים כדי לבדוק על עצמם או להריח, אז חשבנו שאולי מדובר בזה. אחרי שהלחץ קצת ירד, התמונה התגלתה לנו במלואה, זה משהו אחר לגמרי שלא נתקלנו בו. בחיים לא ראיתי דבר כזה. על פי צילומי האבטחה, שלוש בנות, בגילאי 14-12 בערך, פשוט לקחו את החנות שלנו כפרויקט ועשו ונדליזם בכל מקום. רוקנו כמויות של קרמים ובקבוקי שמפו על הרצפה, על המדפים, על בובות ראווה. פשוט אזורים שלמים בחנות היו מפוצצים בכל מיני קרמים למיניהם".

מה אומדן הנזק?

"כסף בצד, מדובר בהרבה מאוד עוגמת נפש וסכנה לציבור שהיה שם. כל מה שהיה על הרצפה, זה מאוד מחליק. השקענו בזה המון שעות, במקום להתעסק בלשרת את הלקוחות, עד היום. חוסמים מעברים, מנקים את הרצפה, את המדפים את בובות התצוגה. אלו דברים שאתה לא מצפה ולא חולם להתעסק איתם. זה לא קשור לכסף. מבחינת המוצרים, לא יודע להגיע בדיוק, אולי כמה מאות שקלים. אבל זה באמת יותר מכסף, עד עכשיו אנחנו מתעסקים עם זה".

הגשת תלונה במשטרה?

"לא, פרסמתי בפייסבוק דרך מכרה הודעה כדי להגיע להורים שלהם, כי אני כאבא לילדים, רוצה לתת להורים הזדמנות קודם להגיע אליי. הדבר הראשון שהקב"ט של הקניון אמר לי זה ליצור קשר עם המשטרה כדי שאגיש משטרה, אבל כאב לי הלב. אני רוצה לראות מה אפשר לעשות מול ההורים לפני שמגישים תלונה. גם אני לא הייתי רוצה לראות את הילדים שלי בתחנת משטרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ויל

    דבר ראשון לגשת למשטרה, לא בהכרח יתפתח לתיק פלילי נגדן, אבל ההרתעה צריכה להיות לילדות ולא להורים, ונדליזם יודעים מתי הוא מתחיל אבל לא איך הוא נגמר.

  2. אנני

    אתה אדם טוב. אם לא יצרו קשר תפנה למשטרה מיכוון ונדליזם כזה לא יוצא סתם כך…כדאי לעצור את המפלצות לפני שיעשו משהוא שישבו עליו שנים

  3. סמר פקר

    חינוך סלחני מדי. הבנות לא יספרו להורים וההורים לא יגיעו. והבנות ימשיכו לונדליזם יותר גרוע. תנו להם לקבל בגיל צעיר את הכאפה שהיא חקירה במשטרה כדי להתאפס זריז על החיים שלהן

  4. אנטיאל שלפ

    חובה לתת למשטרה לטפל בונדליזם .אנחנו הופכים למדינה מטורללת שכל אחד עושה נזקים בכלי רכב ברכוש ציבורי משחיתים חנויות רק בשביל הטרוף הרגעי ללא מחשבה גורמים לנזקים כספיים ויוצאים ללא עונש בגלל טעות של המרחמים למינהם ואותם פירחחים ממשיכים להזיק ללא פחד .

  5. נערה 8עוד נערות

    איזה יופי שבעל החנות חס על הנערות-
    ומצפה לדבר עם הוריהן.
    כל כך תל אביבי.
    כל כך פרוגרסיבי.
    הבנת נפשו וליבו של המפגע והמקרבן.
    הזוי ביותר.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא ךפנות למשטרה לא יעשו להם כלום שההורים ישלמו את הכבף

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר