בית המשפט בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
בית המשפט בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

מול שכנתו הקטינה: תושב רעננה הורשע במעשה מגונה ונידון לשלושה חודשים על תנאי

הנאשם, גבר בן 53, עמד בחצרו והבחין בשכנתו הקטינה, ואז הוריד את מכנסיו ותחתוניו ונגע באיבר מינו. שכנתו נבהלה ונמלטה מהמקום

פורסם בתאריך: 5.2.20 16:53

בית משפט השלום בכפר סבא גזר שלושה חודשי מאסר על תנאי על תושב רעננה בן 53, בגין עבירה של ביצוע מעשה מגונה בפומבי. על פי גזר הדין, האירוע התרחש לפני כשנתיים וחצי בשעה 23:00 בלילה, כאשר שכנתו הקטינה של הנאשם יצאה מביתה לחצר הבית ושוחחה בטלפון. הנאשם, שהתגורר בסמוך אליה, שהה באותה העת בחצר. הוא סימן לקטינה לשלום בידו וקרא לה לשלום, אך הקטינה לא הגיבה לקריאתו. בהמשך, הפשיל הנאשם את מכנסיו ותחתוניו, הזיז ונגע באיבר מינו. הקטינה נבהלה ועזבה במנוסה את המקום.

על פי תסקיר המבחן, הנאשם שלל משיכה מינית לקטינות והכחיש את המיוחס לו בכתב האישום. הוא טען שאכן ראה את הקטינה ונופף לה לשלום, כשהוא נתון להשפעת אלכוהול, ורק משום שחש לא בטוב הוריד את חולצתו, ושלל בתוקף שהוריד את מכנסיו ותחתוניו ונגע באיבר מינו. תסקיר המבחן מצא כי הנאשם לא מסוגל להתבונן באופן ביקורתי ומעמיק על הבעייתיות שבעבירה, וכי לא ניתן לשלול במקרה זה קיומה של סטיה מינית אקסהיביציוניסטית או לקות קוגניטיבית לא מאובחנת, ולכן קיימת רמת סיכון להישנות עבירות דומות. על פי חוות הדעת של המרכז להערכת מסוכנות, לנאשם רמת מסוכנות מינית בינונית – גבוהה.

במקרה זה, התביעה ביקשה לגזור על הנאשם עונש שנע בין מאסר על תנאי למספר חודשי מאסר בפועל, שירצה בעבודות שירות. כאמור, השופט מיכאל קרשן גזר על הנאשם שלושה חודשי מאסר על תנאי, ודרש מהנאשם לחתום על התחייבות בסך 2,000 שקלים להימנע מעבירת מין בשנתיים הקרובות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר