הדמיית פארק נווה זמר
הדמיית פארק נווה זמר

יחצה את כל השכונה: כך ייראה הפארק החדש בנווה זמר

35 אלף מ"ר, גינת כלבים ובריכה אקולוגית: תוך שלוש שנים צפוי פארק השכונה לחצות אותה לכל אורכה. במהלך הדיון בתכנית נרשם עימות בין ראש העירייה לאחד התושבים

פורסם בתאריך: 5.2.20 13:09

אמש (שלישי) התקיים בבית הספר היסודי בשכונת נווה זמר מפגש שיתוף הציבור בו הוצגה תכנית פארק השכונה, שצפוי לחצות את השכונה לכל אורכה. הפארק ישתרע סמוך מפינת הרחובות סשה ארגוב ונעמי שמר בדרום השכונה, ועד לסוף השכונה בחלקה הצפוני. במפגש השתתפו מעל מאה תושבים, ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, מנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר, חברי ועד השכונה, מנהל אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים קובי אלנבוגן, ראש אגף הנדסה עמית גופר, האדריכל המתכנן אלישע האוזמן, סגני ראש עיריית רעננה, חיים גולדמן וניר קריסטל וחברת המועצה איילת ארז סגן.

ערב שיתוף תכנית השצ"פ של נווה זמר

הפארק ישתרע על שטח של 35,000 מ"ר ואורכו יהיה 575 מטר. הוא יכלול גינת כלבים, שני מגרשי משחקים, בריכה אקולוגית שמטהרת את המים באופן אוטונומי, רחבת פעילות לאירועים, שבילי הליכה ומסלולי אופניים לאורך הפארק. תושבי השכונה אף התבקשו לסייע בבחירת המתקנים המתאימים בפארק.  הפרחים שנבחרו להישתל בפארק, הם פרחים משירים של משוררים ששמותיהם מונצחים ברחובות בשכונה כמו צבעוני משירה של נעמי שמר המונצחת ברחוב בשכונה, "ואלס להגנת הצומח". בניית הפארק צפויה להימשך עד לסוף שנת 2023.

הדמיית פארק נווה זמר

"שכונת נווה זמר תהיה אחת השכונות היפות במדינת ישראל, אני אומר לכם באחריות", אמר ברוידא במהלך הדיון, "אנחנו עושים הכל כדי לסיים את השכונה כמה שיותר מהר, אבל צריכים לקחת בחשבון כמה נתונים. השכונה בנויה על אדמה פרטית, להבדיל משכונת כפר סבא הירוקה, שם המדינה עשתה את התשתיות כי הקרקע הייתה שייכת למינהל מקרקעי ישראל. אז קצב פיתוח התשתיות בשכונה הזאת איטי יותר, כי האדמה פרטית"

במהלך הדיון, נרשם עימות בין ראש עיריית רעננה חיים ברוידא לתושב השכונה ליאור בשן, כאשר בשן דרש לדעת מה סטטוס הגשרים בשכונה, שעל פי התכניות המקוריות היו אמורים להיבנות ולשמש הולכי רגל לחצות כבישים.

"אם אתה באת לייצר מה שאנחנו יודעים שאתה עושה מצוין דרך הפייסבוק, יושבים פה אנשים תרבותיים, עובדי עירייה, תתנהג אליהם בכבוד. אני לא אתן לתקוף עובדי עירייה", אמר לו ברוידא. "אני מתנהג אליהם בכבוד, שאלתי שאלה אני רוצה לשמוע תשובה", ענה לו בשן בתגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זהבה

    ילדים יפלו לבריכות כי אין גידור על פי חוק.
    בהרצליה נפל פעוט לבריכת נוי וטבע למוות כי לא היה
    גידור.

  2. תושב כועס

    זאת עירייה יותר גרועה מהממשלה של ביבי תעשו לי טובה
    עירייה שמגדירה על פי ראות עינייה שמעקה במרפסת ועמוד נחשבים קירות לכל דבר בכדי לגרוף מחיר ארנונה הזוי , צריכה להתבע בבג״צ לאלתר לא יכול להיות שקיים כזה אוסף של קומבינטורים בניהול עיר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר