מתחם העבודה השיתופי החדש של פתאל ברעננה. צילום יח"צ
מתחם העבודה השיתופי החדש של פתאל ברעננה. צילום יח"צ

4,000 מ"ר ו-500 עמדות: נפתח מתחם העבודה הגדול ברעננה, ואלה המחירים

רשת ROOMS מקבוצת פתאל פתחה השבוע את מתחם העבודה המשותף שלה ברעננה, המשתרע על שלוש קומות באזור התעשייה. כמה תעלה לכם עמדת עבודה, וכמה משרד עם חלון?

פורסם בתאריך: 9.2.20 13:54

רשת ROOMS מקבוצת פתאל השיקה השבוע את מתחם העבודה המשותף שלה ברעננה, הממוקם במגדל A Tower ברחוב התדהר 5 באזור התעשייה. מדובר במתחם המשתרע על פני שלוש קומות, וכולל 500 עמדות עבודה המתפרשות על פני 4,000 מ"ר. זהו מתחם העבודה המשותף השני של החברה, כאשר הראשון נפתח במלון NYX בתל אביב. החברה מתכננת לפתוח שישה מתחמים נוספים בעתיד בערים נוספות ברחבי הארץ ביניהן מודיעין ובני ברק.

מתחם העבודה השיתופי החדש של פתאל ברעננה. צילום יח"צ

ההשקעה במתחם ברעננה נאמדת ב-18 מיליון שקלים, והוא עוצב על ידי האדריכל רואי דוד. במתחם עמדות העבודה משותפות גם באזורים פתוחים וגם בסוויטות סגורות, חדרי ישיבות בגדלים שונים, דיינרים ואזורי ישיבה מודולריים שונים, תאי טלפון אישיים, חדרים פרטיים לפגישות ולעבודה וקומת גג בלעדית ללקוחות המתחם בגודל 400 מ"ר, מעוצבת עם נוף המשקיף על רעננה.

אז מה המחירים במתחם?

המחיר ל-"הוט דסק", עבודה בשטח פתוח על בסיס מקום פנוי, הוא 1,200 שקלים לחודש.

המחיר ל-"אופן ספייס", לאונג' סגור שבו העובד מקבל עמדה קבועה אך אין הפרדה בין העובדים בלאונג', הוא 1,700 שקלים לחודש.

שכירת משרד "דאבל" פנימי (ללא חלון) תעלה לכם 4,400 שקלים לחודש, ומשרד "דאבל" חיצוני (עם חלון) יעלה לכם 4,800 שקלים לחודש.

משרד "שלישייה", המותאם לעבודה של שלושה אנשים, עולה 6,600 שקלים לחודש.

קומת הגג במתחם העבודה השיתופי החדש של פתאל ברעננה. צילום יח"צ

מתחם העבודה השיתופי החדש של פתאל ברעננה. צילום יח"צ

נדב פתאל, מנכ"ל הרשת: "אנו נרגשים לפתוח את המתחם החדש שלנו ברעננה. אין לנו ספק שהמיקום המרכזי, גודל המתחם וההשקעה הרבה שלנו בהתאמת המתחם לצרכי השוכרים, מייצרת מתחם משרדים אידיאלי ביותר לעובד. החוויה המלונאית המושאלת משורשי רשת פתאל הוטמעו גם ברשת ROOMS וממצבת את העובד, כמו את האורח במלון, במרכז העשייה היומיומית שלנו. הסינרגיה בין העולמות הללו מייצרת הזדמנויות חדשות ללקוחותינו בארץ ובעולם לצד סביבת עבודה בחוויה אחרת. רשת ROOMS ממשיכה לגדול וכבר בחודשים הקרובים צפוי להיפתח המתחם הנוסף שלנו במרכז העסקים של העיר בני ברק".

רואי דוד, אדריכל הרשת: "הקו המנחה בעיצוב ותכנון המתחם החדש ממשיך את עבודתנו במתחם NYX ומהווה פריצת דרך בעולם מתחמי העבודה וזאת בזכות השילוב עם תחום המלונאות אותו אנשי פתאל מכירים כה טוב. הקפדנו על הדברים הקטנים אשר עושים את ההבדל בחוויה של העובד, החל מעבודות גימור העץ המוקפדות ליצירת אקוסטיקה מלאה בין החדרים ועד לעיצוב רצפת ותקרת המתחם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר