אזכרתו של עוזי כהן ז"ל
אזכרתו של עוזי כהן ז"ל

צפו: תושבים, חברי כנסת ושרים באזכרתו של עוזי כהן ז"ל

עשרות השתתפו היום באזכרה לציון 12 שנים למותו של סגן ומ"מ ראש עיריית רעננה לשעבר, עוזי כהן ז"ל. "לא מכיר הרבה אנשי ציבור שגם עשור אחרי לכתם, מגיעים כל כך הרבה אנשים לכבד אותם", אמר שר המשפטים אמיר אוחנה

פורסם בתאריך: 6.2.20 18:43

מעל מאה תושבים, חברי כנסת ושרי ממשלה הגיעו היום בשעות אחר הצהריים אל בית העלמין בכפר נחמן שברעננה, לציין 12 שנים לפטירתו של סגן ומ"מ ראש עיריית רעננה לשעבר עוזיאל "עוזי" כהן ז"ל, שהיה לאחד מהדמויות המוכרות בפוליטיקה המקומית במשך שלושה עשורים. כהן ז"ל, נכנס לראשונה למועצת עיריית רעננה ב-1982 מטעם סיעת הליכוד, ולאחר מספר שנים באופוזיציה שימש כסגן ומ"מ ראש עיר בין השנים 1990-2008, ואף מילא את מקומו של ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי כשזה התפטר מתפקידו ב-2005 כדי לכהן כיו"ר הסוכנות היהודית. כהן הלך לעולמו בגיל 55 לפני 12 שנה, כתוצאה מהתקף לב.

באזכרה נכחו בין היתר השרים אמיר אוחנה, אופיר אקוניס, צחי הנגבי, זאב אלקין, יואב גלנט, גילה גמליאל וחברת הכנסת שרן השכל. כמו כן ראש העירייה חיים ברוידא, סגנו ניר קריסטל, עובדי עירייה, ראש עיריית רעננה לשעבר נחום חופרי, משפחתו של כהן ז"ל ותושבים רבים שהגיעו לחלוק את כבודם. "עוזי כהן הוא אחד האנשים שהיוו לי מודל לאיכות הסביבה", אמרה השרה גמליאל, "אני עוד זוכרת את זה בתור סטודנטית בבן גוריון שכל מגמה ירוקה אצלנו הציבה את עוזי כהן ואת רעננה כמודל לאיך זה צריך להיראות. החסך שעוזי לא נמצא מתבטא בכך שהעיר לא תהיה נקייה ומצוחצחת. הוא היה פשוט אדם שדלתו הייתה פתוחה, כל יום שישי, הוא ישב ושמע את כל הבעיות של כל התושבים, ואין דברים כאלה כבר".

האזכרה ה-12 לעוזי כהן ז"ל

האזכרה ה-12 לעוזי כהן ז"ל

"לא מכיר הרבה אנשי ציבור שגם עשור אחרי לכתם, מגיעים כל כך הרבה אנשים לכבד אותם", אמר שר המשפטים אמיר אוחנה, "אני שומע סיפורים עליו, על כמה היה אכפת לו, גם מהעיר שלו, גם מהמדינה שלו וגם מהתושבים ומכל אחד ואחד. איך הוא היה נוסע אחרי משאית הזבל לוודא שהיא הייתה אוספת, איך היה אכפת לו מהפרטים הקטנים, איך כאיש ציבור הוא היה איש של אנשים. זה בעיניי מודל לכולנו, אנשי הציבור, איך צריך להתנהג ולהתנהל בחיים הציבוריים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בני

    כמי שלא שייכת לליכוד, כמי שהתנגדה בתחילה לחיבור של ביילסקי לעוזי כהן, אבל אחרי שהכרתי אותו אני מוצאת שהוא סגן ראש עיר שהיה יותר טוב לעיר מכל ראש עיר שהיה לרעננה ב40 שנים האחרונות. הוא פעל במאקרו ובמיקרו, הוא מצא פתרון לכל בעלי הדוחנים ברעננה והפך את רעננה לפנינה אמיתית. הוא היה בולדוזר ולא אחד שרק מצהיר על עצמו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר