טיב טעם רעננה. צילום ניר קידר
טיב טעם רעננה. צילום ניר קידר

בעקבות פשרה בתביעה ייצוגית: קונים בטיב טעם רעננה? ייתכן שתקבלו החזר כספי

הרשת נתבעה בטענה שבסניפי רעננה ונתניה חייבה על מוצרים במבצע במחיר גבוה יותר בקופה. בהסדר פשרה, סוכם כי הרשת תתן הנחה כספית לכל לקוח הקונה מעל סכום מסוים

פורסם בתאריך: 12.2.20 18:57

בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו קיבל את הסדר הפשרה שנחתם בין רשת הקמעונאות "טיב טעם" לבין לקוח הרשת, לאחר שזה הגיש תביעה שאושרה לאחר מכן כתביעה ייצוגית נגד הרשת. הלקוח טען כי הוא חויב בסכום גבוה יותר בקופות בסניפי רעננה ונתניה של הרשת, למרות שהופיעו מחירים נמוכים יותר על שלטי מבצעים לצד המוצרים עליהם חויב. הרשת טענה, כי בשל עומס עבודה, לא הספיקו הקופאיות לעדכן ידנית חלק מהמבצעים החדשים שמופיעים בשלטים בקופות ולהחליף את שלטי המבצעים בחלק מהמקרים, ומכאן הפער.

במסגרת הסדר הפשרה, הרשת תזכה כל לקוח שירכוש מוצרים באחד מסניפיה בסכום שעולה 25 שקלים ב-4 שקלים בעסקה, מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית. זאת עד שהרשת תפצה את לקוחותיה בסך של 1,400,000 שקלים, אז הפיצוי ייפסק. הפיצוי יחל במועד שייקבע בין הצדדים.

בנוסף, תציב הרשת שלטים המיידעים את הלקוחות על מתן הפיצוי הכספי לפי הסדר הפשרה אליו הגיעו הצדדים, כאשר בשילוט יצוין כי אין לפצל קניות, וזאת על מנת להבטיח כי הפיצוי יחולק בין כמה שיותר לקוחות. כך למשל לקוח שרוכש מוצרים ב-50 שקלים, ,לא יפצל את קנייתו לשניים ויהנה פעמיים מההנחה, על חשבון לקוח נוסף. במסגרת הסדר הפשרה, הרשת תחויב גם לשלם לתובע, דוד אנגור, 25 אלף שקלים (בתוספת מע"מ) ולעורך דינו, עו"ד אמיר ישראלי, 200 אלף שקלים (בתוספת מע"מ).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר