פינת ההנצחה לזכר אפרת כהן ז"ל בפארק רעננה. צילום שמואל כהן
פינת ההנצחה לזכר אפרת כהן ז"ל בפארק רעננה. צילום שמואל כהן

בושה: ונדליזם באתר ההנצחה של תושבת העיר שנספתה באסון הכרמל

הוריה של אפרת כהן ז"ל, שהשקיעו באתר בפארק רעננה אלפי שקלים לאורך השנים, נדהמו לגלות כי הוא נותץ והושחת. כעת אביה דורש הצבת מצלמות. "מה ימנע מזה לקרות שוב?", הוא אומר

פורסם בתאריך: 12.2.20 08:59

ונדליזם מביש התרחש לאחרונה בפארק רעננה, בפינת ההנצחה שנבנתה לזכר אפרת כהן ז"ל על ידי הוריה, לאחר שנספתה באסון הכרמל לפני עשור. כהן, תושבת העיר, הלכה לעולמה בגיל 35 רגע לפני שהספיקה לסיים את קורס הקצינים בשב"ס ולהתחתן עם בחיר ליבה. היא בין 44 בני האדם שנספו באוטובוס הסוהרים שעלה באש בעקבות השריפה.

אפרת כהן ז"ל. צילום עזרא לוי

אפרת כהן ז"ל. צילום עזרא לוי

"בערך שנה אחרי שאפרת נפטרה, הקמנו בפארק רעננה באזור פינת החי, פינת הנצחה", מספר אביה, שמואל כהן, "השקענו בזה כל כך הרבה כסף, עשינו משהו כל כך יפה. חלק מפינת ההנצחה היה כדור מחרסינה שהייתה בתוכו מזרקה, ופשוט שברו את זה. לפני כמה שבועות, התקשרו אליי ואמרו לי שניתצו את זה. הפקידה שהתקשרה אליי בכתה, לא הבינה איך עושים דבר כזה. עכשיו אני צריך לתקן, אבל יכול להיות שישברו גם את הפסל החדש. רק לפני חודש השקעתי שם קרוב לשמונת אלפים שקלים בסידור וטיפוח הפינה, ובחידוש שלה. יש שם ונדליזם שאי אפשר לתאר בפארק. מה הפריע לאנשים הפסל? בפארק אומרים שזה ילדים או שיכורים, אבל למה לא מציבים מצלמות? מה ימנע מזה לקרות שוב?".

פינת ההנצחה לזכר אפרת כהן ז"ל בפארק רעננה. צילום שמואל כהן

פינת ההנצחה לזכר אפרת כהן ז"ל בפארק רעננה לאחר ונדליזם. צילום שמואל כהן

נזכיר כי זה לא מקרה הונדליזם הראשון שמתרחש בפארק. לפני כחודש וחצי, נגרם הרס חמור לשירותי הפארק, כאשר אלמונים שברו מכסי שירותים, סבוניות ומתקני נייר טואלט, ניסו לשרוף נייר טואלט ואף פיזרו אבקת מטפי כיבוי אש בכל המבנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר