פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הפריצה לבית ברחוב ביל"ו: איך נתפסו הפורצים ומה מצאו השוטרים ברכב שלהם

בית המשפט בכפר סבא גזר עונשי מאסר על שלושה נאשמים, לאחר שסייעו לקטין לפרוץ לדירה בעיר ולגנוב ממנה רכוש בשווי אלפי שקלים. בזמן החקירה, אחד מהנאשמים התחזה לאחיו

פורסם בתאריך: 20.2.20 12:55

בית משפט השלום בכפר סבא גזר עונשי מאסר על שלושה נאשמים בגין עבירות שונות, לאור מעורבותם בפריצה לדירה ברחוב ביל"ו ברעננה שאירעה לפני כחצי שנה. על פי גזר הדין, המקרה אירע בשעת צהריים, כאשר שלושת הנאשמים הגיעו יחד עם קטין נוסף לבית צמוד קרקע בעיר. הקטין ירד מהרכב, פרץ לבית, ונטל ממנו 3 מחשבים ניידים, סכום כסף של 700 שקלים ותיק גב, והעמיס את החפצים לרכב בו ישבו שלושת הנאשמים.

בשלב זה, כאשר התקבל דיווח על רכב חשוד באזור, הגיע למקום שוטר ממשטרת רעננה שזיהה את הרכב. הוא נסע בעקבותיו והורה לו לעצור, ובמהלך חיפוש נמצא ברכב כסף שנחשד כגנוב, וקנאביס במשקל של כעשרה גרם. בנוסף נמצא ברכב רכוש נוסף הכולל שעוני יד, תכשיטים, מטבעות וטלפונים סלולריים. כשנעצרו הנאשמים, אחד מהם התחזה לאחיו, ואף המשיך להתחזות לאחיו בחקירותיו במשטרה ובדיוני הארכת המעצר. רק כעבור יומיים, משבוצע חיפוש בביתו של הנאשם, התגלה דבר ההתחזות.

בית המשפט גזר עונשי מאסר בפועל על כל שלושת הנאשמים והפעיל מאסרים על תנאי שהיו לשניים מהם, כך שבפועל נגזרו עליהם עונשי מאסר הנעים בין שישה לאחת עשרה חודשים. הנאשמים הורשעו בעבירות של סיוע להתפרצות למקום מגורים לבצע עבירה, סיוע לגניבה, החזקת סם לצריכה עצמית, החזקת נכס חשוד כגנוב, והנאשם שהתחזה לאחיו אף הורשע בעבירה של התחזות כאדם אחר במטרה להונות. העונש שהוטל על הקטין לא נכתב בגזר דין, עקב חיסיון בשל גילו.

"הנאשמים פגעו בערכים מוגנים, איש איש על פי חלקו", נכתב בגזר הדין, "כאשר בתיק העיקרי, חברו לקטין וסייעו לו לבצע עבירות רכוש חמורות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. המוכיח בשער

    כאשר שופטים מרחמים על העברינים, אין התראה
    העברינים עם מאסר על תנאי לא מפחדים, הואיל וידוע שהשופט ירחם עליהם.הגיע הזמן לרחם גם על האזרחים, הזכאים לחיות בשלושה.

  2. רווית

    11 חודש??? שופטים דפוקים!! ככה מגדלים נוער עבריין. מינימום שנתיים מאסר למען יראו ויראו. וילמדו בכלא מוסר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר