יום התרמה של זכרון מנחם בקניון רננים
יום התרמה של זכרון מנחם בקניון רננים

צפו: עשרות נשים וילדות תרמו שיער בקניון רננים

זאת במסגרת מבצע ההתרמה של עמותת "זכרון מנחם", לפיאות עבור נשים וילדות שמתמודדות עם מחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 20.2.20 18:48

עשרות נשים וילדות הגיעו היום (חמישי) לקניון רננים, כדי לתרום משיערן, במסגרת יום התרמה מיוחד של עמותת "זכרון מנחם". השיער שנתרם, יהפוך לפאות שישמשו נשים וילדות המתמודדות עם מחלת הסרטן. את הנשים שהגיעו לאירוע סיפרו שני ספרים שהגיעו למקום בהתנדבות.

"אמא שלי לפני שבע שנים חלתה במחלה, עברה כריתת שד וכימותרפיה, ממש לפני שהבת שלי נולדה", אומרת נורית, תושבת העיר, "ומבחינתי כשהבת שלי מגיעה לתרום זו סגירת מעגל. היא בסדר עם זה, היא רק אמרה שהיא לא רוצה שתהיה לה חלילה קרחת".

נחמה בר-הום לפני תרומת השיער

"זה משהו שאני עושה כבר שנים", אומרת אחת התורמות, נחמה בר – הום, "אני מגדלת את השיער שלי ותורמת אותו. אני במקור מדרום אפריקה, וזה פעם ראשונה שאני עושה את זה בארץ. הייתי מגדלת, וכשהיה נמאס לי הייתי גוזרת ותורמת. הפעם האחרונה שתרמתי הייתה לפני שלוש שנים, ועכשיו האורך כבר הפך לבלתי נסבל".

"אני מתנדב חמש שנים בעמותה", אומר אלון בנימין, אחד הספרים שהגיע בהתנדבות מאזור עד לרעננה כדי לספר את הבנות, "אני ממשיך בגלל ההרגשה הטובה של לעזור ולעשות טוב לאנשים אחרים".

בעמותה מספרים כי באירוע הייתה היענות מכובדת מצד התושבים, וכי כל שבע צמות שנתרמות הופכות לפאה שמשמשת אישה או ילדה חולה אחת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר