הפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה
הפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

צפו: עשרות השתתפו בהפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

מעל מאה מפגינים התאספו היום בצומת רעננה - כפר סבא, כדי להביע תמיכה בהחזרת גופותיהם של אורון שאול ז"ל והדר גולדין ז"ל והשבתו משבי החמאס של אברה מנגיסטו. אמו של הדר גולדין: "צוק איתן לא נגמר, המלחמה נמשכת כי לא החזירו לנו את הבנים שלנו"

פורסם בתאריך: 21.2.20 14:18

מעל מאה תושבי רעננה, כפר סבא והסביבה התאספו היום (שישי) בצומת רעננה – כפר סבא, למפגן תמיכה בהשבת גופותיהם של חללי צוק איתן אורון שאול והדר גולדין ז"ל, ובהשבתו של אברה מנגיסטו משבי החמאס. במפגן התמיכה נכחו בני משפחתו של הדר גולדין, עשרות תלמידים מבית הספר אמי"ת כפר בתיה בו למד הדר גולדין, ראשי הערים של כפר סבא ורעננה, רפי סער וחיים ברוידא, חבר מועצת העיר ארז ברט, סגן ראש עיריית רעננה חיים גולדמן, יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן, חברת הכנסת מכחול לבן אורלי פרומן והמועמדת לכנסת מטעם רשימת כחול לבן מיכל קוטלר וונש. גם סרן (במיל') זיו שילון, שנפצע קשות ברצועת עזה לפני כשמונה שנים, הגיע להראות את תמיכתו. במסגרת מפגן התמיכה החזיקו הפעילים שלטים הנושאים את תמונותיהם של שאול, גולדין ומנגיסטו בכל צדדי הצומת, ועודדו את הנהגים לצפור לאות תמיכה.

"אנחנו במלחמה להחזיר את הדר מעזה לקבורה בקבר ישראל", אמרה אמו של הדר ז"ל, לאה גולדין, "לצערנו, אנחנו לא מקבלים את הסיוע מהמנהיגים שלנו, שקצת איבדו את הערך ואיבדו את הדרך. הסיפור שאירע לפני מספר שבועות, שראש הממשלה החזיר באופן אישי לצד אשתו את נעמה יששכר מרוסיה, גרם לנו להבין שהוא יכול להחזיר את כל מי שהוא רוצה, רק אם יחפוץ בכך. אנחנו כאן צריכים לשכנע את ההנהגה שלנו, זו הקיימת וזו שתיבחר, ולא חשוב מי ייבחר להוביל אותנו, חובתם להשיב לנו את החיילים כאן ועכשיו, ולהפסיק לתת את המתנות לעזה מבלי בכלל לדרוש את החיילים. צוק איתן לא נגמר, כי ממשיכים ליפול טילים ומרגמות ובלוני נפץ על החברים שלנו בדרום, והמלחמה נמשכת כי לא החזירו לנו את הבנים שלנו".

"אנחנו זועקים להחזיר את הבנים הביתה", אמר ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, "אנחנו אומרים דבר אחד: עשו את כל מה שביכולתכם, כדי שהמשפחות האלה יוכלו בלילה לישון עם הכאב שלהם, אבל לא לישון עם התחושה שאנחנו בדרך כזו או אחרת, לא מתחשבים בהם. אני קורא כראש עיר למדינאים ולכל מי שיכול לעשות משהו בנידון".

מימין: ראש עיריית כפס רפי סער, סרן במיל' זיו שילון, לאה גולדין וסגן ראש עיריית רעננה חיים גולדמן בהפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

ארז ברנט בהפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

ארז ברנט בהפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

הפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

הפגנה להשבת הבנים בצומת רעננה

"כמעט שש שנים חלפו מאז מבצע צוק איתן", אמר ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, "אך בעוד מכונות המלחמה נדמו, נמשכת המלחמה להחזרת הבנים הביתה. שש שנים שבהן הערבות ההדדית, האחדות והישראליות עומדים למבחן יחד עם הקוד האנושי והישראלי, המאפיין כל כך את מדינתנו, שלא משאירים אף אחד מאחור".

מנהל אמי"ת מדעי, בו למד הדר, הרב שגיא רוזנבאום אמר:"אנו באמי"ת מדעי בכפר בתיה זוכרים את הדר תלמידינו ואת החיילים והאזרחים שנמצאים בשבי, מדי יום ביומו. אנו מחנכים לערכים בהם האמין הדר ולאורם חי: ציונות, אמונה ותרומה למדינה. אנו כואבים את המציאות שבה החיילים שלנו עדיין לא שבו הביתה ועומדים לצד המשפחות במאבקם בקריאה לממשלה להביא את החיילים בחזרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר