חיים ברוידא, ניר קריסטל. צילומים יח"צ, איציק קנטי
חיים ברוידא, ניר קריסטל. צילומים יח"צ, איציק קנטי

קרע בצמרת העירייה בין ברוידא לקריסטל שטוען: "ראש העיר עושה כל שביכולתו כדי להכשיל אותי בתפקידי"

סגן ראש העירייה ניר קריסטל, סיפר למנהל הקבוצה "פורום תושבים רעננה" אבי גבע על היחסים העכורים בינו לבין ראש העיר, וטוען כי זוכה לכתף קרה ממנו מהיום הראשון בתפקיד. העירייה בתגובה: "ראש העיר זוכה לאהדה גדולה"

פורסם בתאריך: 23.2.20 14:06

קרע בקואליציה: אבי גבע, מנהל "פורום תושבים רעננה", פרסם ביום שישי האחרון פוסט בפורום בו ציטט את סגן ומ"מ ראש העירייה ניר קריסטל, על היחסים העכורים בינו לבין ראש העירייה, חיים ברוידא. "ניר מסר לי אישית והסכים לציטוט כאן: ש'ראש העיר חיים ברוידא עושה כל שביכולתו כדי להכשיל אותו בתפקידו'", כתב גבע בפוסט, "לדברי ניר 'לראש העיר יש אג'נדה להכשילו' והוא ניר 'ניסה זמן רב עד היום לגשר עם ראש העיר ללא הצלחה'. ניר מוסר 'שהוא עושה, למרות הנ"ל, הכל כדי לתת לתושבי רעננה את השירות האיכותי לו הם ראויים'". קריסטל אישר את הציטוטים ל-"צומת השרון", אך סירב להגיב מעבר לכך. הוא אף סירב לענות על השאלה, האם הוא מתכוון להתפטר מתפקידו בעקבות הקרע.

הקרע בין קריסטל לברוידא אינו חדש, וגורמים בסביבתם מספרים כי השניים נמצאים בנתק מוחלט כבר כמעט שנה. למרות זאת, זו הפעם הראשונה בה התבטא קריסטל באופן פומבי בנושא.

"איני מתבייש במצב הזה שנכפה עליי, למרות אינספור ניסיונות מצידי להרגיע את המצב ולעבוד ביחד", הגיב קריסטל לפוסט, "לאחר הבחירות – סיבוב ראשון, כשיצאתי במקום השלישי, החלטתי להישאר בכל זאת בתפקיד סגן, ולא לחזור למגזר הפרטי הנח והמפנק, כי רבים בחרו בי והאמינו בי ולכן נשארתי וסייעתי ככל יכולתי לחיים להיבחר. אני עובד מסביב לשעון כדי לקדם את העיר בתחומים עליהם אני אמון, וזאת על אף האג'נדה וחוסר שיתוף הפעולה לו אני זוכה מצד ראש העיריה. אין זה סוד, כל העיריה מודעת לזה ומדברת על זה. אני באתי להיות שותף נאמן לראש העיריה, חיים ברוידא, לצערי קיבלתי כתף קרה למן היום הראשון. אני כאן ואמשיך להעניק את השירות המיטבי לתושבי העיר ולתת את כל כולי למענכם. גם אני כמוכם, מקווה שמערכת יחסי העבודה מצד ראש העיריה תשתנה. עד כה הניסיון לא הוכיח זאת אבל מטבעי אני אדם אופטימי".

חיים ברוידא, רחלי בן ארי סקעת וניר קריסטל לאחר הניצחון

חיים ברוידא וניר קריסטל לאחר הניצחון בבחירות

"זה מצב דפוק לחלוטין", אומר גורם בקואליציה, "עוד לא ראיתי חברה שיש לה מנכ"ל שהסמנכ"ל יוצא נגדו. אני לא חושב שאם אחד השרים היה יוצא נגד ראש הממשלה, זה היה עובר בשתיקה. זה משהו שהוא לא סביר. אין ספק למצב הזה תורמים שני הצדדים. אני חושב שיש כאן בעיה חריפה של מנהיגות, שלא קשורה אך ורק למקרה הזה. הבעיה הזאת קיימת מלכתחילה מול כל המרכיבים שנמצאים בקואליציה, וכל אחד צריך לדעת איפה ומה מקומו. ויש כאן ואקום של מנהיגות, שלא רק מסתיים בפוליטיקה, אלא משליך על תפקוד העיר".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "ראש העיר חיים ברוידא פועל למן היום הראשון לטובת המערכת העירונית בשקיפות וביושרה, במטרה להחזיר את רעננה להיות עיר מובילה ואיתנה. בסקר עומק שנערך לאחרונה על ידי חברת המחקר ׳מאגר מוחות׳ עלה כי 96% מתושבי רעננה הביעו שביעות רצון ממגוריהם בעיר, אחוזי שביעות רצון חסרי תקדים במגזר הציבורי. זאת לצד ייצוב הקופה העירונית ושיפור השירותים לתושבי רעננה. ראש העיר זוכה לאהדה גדולה מכל שכבות האוכלוסיה ולהוקרה על עשייתו למען העיר. כמי שנולד וגדל בעיר ואך ורק טובתה עומדת לנגד עיניו, הוא ימשיך לדאוג לטובת כלל הציבור ולא יעבור לסדר היום על התנהלות בלתי תקינה של גורם כזה או אחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר