משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה
משרדי חברת אמדוקס בצומת רעננה

עובד אמדוקס ברעננה נדבק בוירוס הקורונה. החברה: הוא לא הגיע למשרדים

עובד של חברת ההייטק הבינלאומית שמשרדיה נמצאים ברעננה, נבדק ונמצא חולה בנגיף לאחר שחזר מאיטליה. אמדוקס: "אנו שמים את בריאותם וביטחונם של עובדינו, לקוחותינו והשותפים העסקיים שלנו מעל לכל"

פורסם בתאריך: 1.3.20 13:15

עובד חברת ההייטק "אמדוקס" במשרדי החברה שנמצאים בצומת רעננה, נדבק בנגיף הקורונה וכעת מטופל ומאושפז. כך מספרים בחברת ההייטק, שהודיעה לאחרונה לעובדיה על המקרה. לדברי החברה, העובד חזר מאיטליה, הראה תסמינים שהעלו חשד כי הוא חולה בנגיף, נבדק, ואכן נמצא כי הוא חולה בנגיף. בחברה אומרים כי העובד שנדבק לא הגיע לבקר במשרדי החברה ברעננה, זאת לאחר שהחברה פרסמה הוראות לעובדים החוזרים מאיטליה שלא לבקר במשרדיה.

נזכיר כי עד כה, על פי משרד הבריאות, נדבקו שבעה ישראלים בוירוס הקורונה, שעובד אמדוקס הוא אחד מהם. משרד הבריאות הוציא הנחיות מפורטות לפיהן, כל מי שחזר מאוסטרליה, סין, יפן, דרום קוריאה, תאילנד ואיטליה, מוכרח להיכנס לבידוד מרצון של שבועיים בביתו. רק לאחרונה התראיינה משפחה מרעננה ל-"צומת השרון", לאחר שחזרה מתאילנד ונכנסה לבידוד של שבועיים בביתה.

לחצו כאן לקרוא את הראיון עם המשפחה המבודדת ברעננה

מחברת אמדוקס נמסר בתגובה: "אנו שמים את בריאותם וביטחונם של עובדינו, לקוחותינו והשותפים העסקיים שלנו מעל לכל ופועלים על פי ההוראות הרשמיות בכל מדינה בה אנו פועלים, תוך שמירת ערוץ תקשורת ועדכונים פתוח עם העובדים. מאז פרצה מגפת הקורונה, נהגנו משנה זהירות על מנת להבטיח סביבת עבודה בריאה ובטוחה עבור עובדנו בכל העולם. בתוך כך, היינו בין החברות הראשונות לבטל את השתתפותן בקונגרס המובייל העולמי בברצלונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר