דנה וקובי כשדי' יאיר נתניהו. צילום פרטי, מוטי מילרוד

עו"ד קובי כשדי על יאיר נתניהו: "איך אבא אמור להרגיש עם זה? לרוע מזלו, הוא נפל למקום הלא נכון"

יאיר נתניהו פרסם מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטים כנגד עורך דין מרעננה, לאחר שהאחרון פרסם פוסט תגובה נגד ציוץ שלו, שרמז כי בתו מעורבת בקשר רומנטי עם בני גנץ. "איך אבא יכול להגיב כשהוא רואה את הבת שלו נאנסת בראש חוצות?", אומר כשדי

פורסם בתאריך: 1.3.20 19:04

הסערה הזו לא תסתיים מהר ככל הנראה. הפוסט של עו"ד קובי כשדי מרעננה, שיצא נחרצות כנגד ציוץ של יאיר נתניהו, נגע באנשים רבים. בעקבות הפוסט של האב הפגוע, פרסם בנו של ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו ביום שישי האחרון, מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים כנגד כשדי. הרקע לאירוע החל כמה ימים לפני כן, כאשר יאיר נתניהו פרסם תמונה של בתו של קובי, דנה כשדי, בחשבון הטוויטר שלו, לצד הציוץ "מישהו יודע מי זאת?". הציוץ הזדוני גרם לרחש רב ברשתות החברתיות, משום שכשדי העלתה תמונה שלה עם בני גנץ לחשבון הפייסבוק שלה לפני הציוץ. כשדי העלתה פוסט תגובה בנושא, שזכה לתהודה ברשת, אלפי שיתופים, ואף חיזוקים מצד כוכבות כמו לוסי אהריש. אביה של דנה, קובי, פרסם פוסט שגם הוא זכה לאלפי שיתופים, בעקבות הפוסט של בתו.

"שלום לך, בנימין נתניהו", כתב כשדי בעמוד הפייסבוק שלו, "אני רוצה לפנות אליך מכאן, אישית, לא כאזרח הפונה לראש הממשלה. אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין. לא כזה הנעשה בסתר. במחשכים. אלא אונס לאור יום, ברבים. בכיכר העיר. הבן שלך, מר נתניהו, לקח את הילדה שלי, ואנס את כבודה. תוך ניצול מעמדו כבנו של ראש הממשלה, וכחלק מקמפיין דוחה בשבילך, מר נתניהו, בשבילך ולמענך, הוא הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית.

דנה וקובי כשדי. צילום פרטי

"יאיר, בנך, הפך את דנה, בתי, ל'מאהבת המסתורית' של יריבך, מר בני גנץ. ובניצוחו, מר נתניהו, ובהשראתו, הפך כבודה של בתי למרמס בראש חוצות של כל מצורע וזב חוטם. קח רגע ותסתכל שם בטוויטר. תסתכל מה כותבים עליה. קרא בעצמך. אם זה לא אונס קבוצתי לאור יום – לא ידעתי אונס מהו. ואתה יודע, מר נתניהו, האונס הוא לא הפעולה הפיזית, לא. האונס הוא של הנפש. הגוף יודע להתגבר על טראומה. אבל הנפש – לעולם לא. לעולם. נכון, יאיר ילד גדול, ואתה לא יכול להיות שם שומר הסף של לשונו המשתלחת בכל רגע. אתה לא יכול. ואני גם לא מבקש זאת ממך. ובכל זאת, אתה אבא. ראה את פרי הבאושים הזה שגידלת.

"מה זה אומר בדיוק עליך, כאב, כמחנך? ואתה יודע, הוא עושה את הדברים האלה בשבילך. למענך. הוא מוחזק להיות השליח שלך, ואתה הרי יודע, כי שלוחו של אדם כמותו, ופעולת השליח לרבות ידיעתו וכוונתו מחייבת אותך. כן אותך. לכן, אני מבקש ממך, כאבא לאבא. תגיד רק: "זה דוחה בעיניי, זה מגעיל, זה לא על דעתי" תגיד רק: "כאבא לאבא – סליחה, לא ידעתי, לא התכוונתי" ואני יודע, ואתה יודע שאין סיכוי בעולם שתעשה זאת. כי שתיקתך היא שתיקה שבהסכמה. ולכן, בעיניי, אתה שותף לפשע. לא מרמה והפרת אמונים. אלא לאונס כבודה של הבת שלי ברבים לאור יום ובראש חוצות. אתה. אתה עצמך. תתבייש".

כאמור, בעקבות אותו הפוסט, פרסם יאיר נתניהו נגד כשדי מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. כשדי בתגובה, פרסם פוסט נוסף. "קיבלתי מכתב התראה", כתב, "שלח אליי יאיר נתניהו שני עורכי דין, שניים, ואיים עליי שאם לא אסיר את הפרסום שעשיתי בפייסבוק, יתבע אותי על מיליון שקלים. השם המקובל לזה הוא 'תביעת השתקה'. האיש הזה, עם לשונו המשתלחת, אשר הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית, דורש ממני לשתוק. לבלוע את עלבונה ועלבוני – ולשתוק. הוא יכפיש, הוא יתגולל על מי שהוא רוצה כמה שהוא רוצה. אבל אנחנו צריכים לשתוק. לספוג ולשתוק. חדשות לא טובות יאיר, לא טובות. אני לא אשתוק. תתבע. יאיר. תתבע".

"לצד התמיכה אנחנו מקבלים הרבה קריאות נאצה, וגידופים", אומר עו"ד קובי כשדי ל-"צומת השרון", "הימים האחרונים עוברים עלינו בסערת רגשות, אבל אנחנו מתחזקים מהתמיכה שאנחנו מקבלים. אנחנו מוצפים בגלי אהדה שזה ממש מחמם את הלב. אנשים מכל קצוות הארץ מתקשרים, גם מביעים את התמיכה שלהם בפייסבוק. קיבלתי אלפי בקשות חברות חדשות. המסנג'ר שלי מפוצץ בהודעות תמיכה. אם אני ככה, אז דנה היא פי עשר. ובכל זאת אם אנחנו רוצים לקחת מהדבר המגעיל הזה משהו טוב, אז זה לראות את הישראלי היפה, שתומך ובא ואומר 'לא על דעתי', ו-'זה נורא' ו-'אסור שיקרה'. ושם הייתי רוצה שנהיה. במקום הזה, במקום הטוב. ועם האנשים הרעים, יש מקומות שצריך לסגור איתם חשבונות, ושמה הם ייסגרו".

"לא בטוח שאנחנו נעצור ביאיר נתניהו". יאיר נתניהו. צילום מוטי מילרוד

לפי הפוסט שלך, נרמז כי הצעד הבא שלך הוא צעד משפטי נגד יאיר נתניהו.
"ככל הנראה כן. וגם לא בטוח שאנחנו נעצור ביאיר נתניהו".

מה זאת אומרת. את מי עוד אפשר לתבוע?
"את כל חבורת זבי החוטם והמצורעים שהגיבו שם".

איך דנה מתמודדת עם זה?
"קשה, אבל היא חזקה, והיא מתגברת. דנה היא חזקה, והיא תתמודד".

איך אתה הגבת בפעם הראשונה שראית את הפוסט הזה?
"איך אבא יכול להגיב כשהוא רואה את הבת שלו נאנסת בראש חוצות? בשוק, בהלם. הוא לקח תמונות, הדביק, ייחס לה טקסטים, עשה לה הקשרים שהם ברורים מאליהם, והפך את דנה למוניקה לוינסקי הישראלית. איך אבא אמור להרגיש עם זה? לרוע מזלו, הוא נפל למקום הלא נכון. כשאתה שואל מי זאת, אולי תברר. אולי זה לא בדיוק מישהו שאתה רוצה להתעסק איתו".

תגובתו של יאיר נתניהו תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. א

    כמה רוע אפשר כבר לבלוע.
    כמה רוע כבר נוכל לבלוע ממשפחת נתניהו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מקווה שהוא לא יתחרט ולא ירתע ..הגיע הזמן ללמד את נתניהו ג'וניור קצת כבוד,צניעות ושפיות ..אם אבא שלו מתחבא מאחוריו – גם הוא צריך ללמוד את גבולות "הפוליטיקה" שלו …לא הכל מותר .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר