טלי שרמן, אדריכלית עיריית רעננה. באדיבות העירייה
טלי שרמן, אדריכלית עיריית רעננה. באדיבות העירייה

אחרי פחות משנה בתפקיד: אדריכלית העיר התפטרה

טלי שרמן, שמונתה לתפקיד בחודש אפריל בשנה שעברה, הודיעה על עזיבתה. שרמן: "זו הייתה יוזמה שלי, אני מאוד שלמה איתה"

פורסם בתאריך: 4.3.20 08:44

אחרי אחד עשר חודשים בתפקיד, הודיעה בסוף השבוע אדריכלית העיר טלי שרמן על התפטרותה מתפקידה בעיריית רעננה. שרמן בת ה-40, מונתה לתפקיד אדריכלית העיר בחודש אפריל בשנה שעברה, לאחר שקודמה בתפקיד יאשי סער, עזב את העירייה כשמונה לתפקיד סגן מתכנן מחוז ירושלים. העירייה טרם פרסמה מכרז חדש לתפקיד אדריכל העיר.

תפקידו של אדריכל עיר הוא מהבכירים שקיימים באגף ההנדסה ובעירייה בכלל. הוא אחראי על עיצוב המרחב העירוני, קידום ובדיקת תכניות בינוי, הובלת תכניות ופרויקטים ציבוריים וקידום פיזי של המרחב הציבורי שכולל בין היתר פיתוח ותכנון של כיכרות, רחבות עירוניות ושטחים ציבוריים.

בתגובה לפניית "צומת השרון", לא מסרה שרמן את סיבת עזיבתה, אך ביקשה לומר: "זו הייתה יוזמה שלי ורק שלי, ואני מאוד שלמה איתה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "אדר' טלי שרמן מסיימת את תפקידה בעיריית רעננה, טלי עבדה בשיתוף פעולה פורה עם הנהגת העיר וביקשה משיקוליה לסיים את תפקידה. שרמן ציינה כי ראש העיר מוביל את העיר לכיוון התכנוני הנכון וכי היא מאחלת לו, ולהנהגת העיר את כל ההצלחה בהמשך הדרך. ראש העיר והנהלת העירייה ביקשו להודות לה על עשייתה למען העיר ותושביה, וברכו אותה בהצלחה בהמשך דרכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר