מרכז הצעירים
מרכז הצעירים

צפו: מתחם הצעירים ברעננה נפתח רשמית

בהשקעה של 15 מיליון שקלים: אחרי תקופת הרצה של מספר חודשים, מתחם הצעירים באזור התעשייה נפתח רשמית לקהל הרחב, ומציע הרצאות, הופעות ומרחבי למידה לסטודנטים

פורסם בתאריך: 4.3.20 19:11

טקס פתיחת מתחם הצעירים התקיים היום (רביעי) במרכז עצמו, הנמצא ברחוב התעשייה 11, זאת לאחר שהמקום פועל מספר חודשים במתכונת הרצה. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, חברי המועצה ארז ברט ורחמים שלום, סגני ראש העירייה ניר קריסטל, חיים גולדמן ומיכאל רייזמן, מנכ"ל העירייה מיכאל הילדסהיימר, מהנדס העירייה פרץ אוסנברג וראש אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים קובי אלנבוגן. גם קרן דקל הלוי, מנהלת המתחם, סיגל מצר תלמי מנהלת המחלקה לנוער וצעירים ותמר ורשבסקי, מנהלת אגף התרבות, נכחו בטקס. בעירייה מספרים כי עלות בניית המתחם עמדה על 15 מיליון שקלים, כאשר מתוכם 13.8 מיליון שקלים מומנו על ידי מפעל הפיס, שנציגתו, עירית בן מנחם, נכחה בטקס.

המתחם, שהוקם בשיתוף פעולה של עיריית רעננה ומפעל הפיס, נועד לתת מענה תרבותי, חברתי ותעסוקתי לצעירי העיר בגילאי 18-40, להעניק שירותים ולקיים פעילויות מותאמות לצעירי העיר, לרבות חיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים, צעירים עובדים והורים צעירים.

במתחם מתקיימות הרצאות, הופעות של אמנים כמו פול טראנק וחנן בן ארי, ופעילויות ספורט כמו אימוני יוגה ואימונים פונקציונליים. בנוסף פעילות והרצאות נוספות בנושאים כמו השכלה ומלגות, תעסוקה והכנה לתעסוקה, פיתוח אישי, הורות צעירה, חיילים משוחררים ומעורבות בקהילה.

במהלך הטקס, הושק "חודש הצעירים ברעננה", המהווה את יריית הפתיחה לפעילות המתחם, במסגרתו יתקיימו לכל אורך חודש מרץ מגוון רחב של פעילויות ואירועים כולל הרצאות, סדנאות, כנס תעסוקה והופעה של "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב". כמו כן החל מה-27 במרץ, יושק במתחם ליין מיוחד לחיילים החוזרים הביתה לסופ"ש, ובמסגרתו בכל יום שישי בין השעות 12:00 – 16:00 תתקיים לחיילים ללא תשלום מסיבה עם דיג'יי, פינות ישיבה ועמדת "פוד טראק" לממכר מזון.

מנהלת מחלקת מבני פיס במפעל הפיס, עירית בן מנחם, אמרה בטקס: "מפעל הפיס גאה להיות שותף מרכזי בהקמת מרכז צעירים חדש ברעננה. אנחנו בטוחים שהמבנה החדש יהווה כר פורה לפעילות חברתית ענפה למען כלל תושבי רעננה ויקדם את את תחומי ההתנדבות והמעורבות של צעירים בקהילה. אנחנו מברכים את שותפינו בעירייה ובראשם ראש העיר מר חיים ברוידא על קידום שיתופי פעולה פורים למען רווחת תושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר