פרויקט גיא ודורון לוי לשכירות ארוכת טווח ברעננה. צילום גיא ודורון לוי
פרויקט גיא ודורון לוי לשכירות ארוכת טווח ברעננה. צילום גיא ודורון לוי

שכירות קבועה ל-5 שנים בנווה זמר: אלה המחירים

הפרויקט השלישי במספר של חברת גיא ודורון לוי, מציע דירות חדשות במחירי שכירות שוק קבועים לחמש השנים הקרובות. והאכלוס? באוקטובר הקרוב

פורסם בתאריך: 11.3.20 09:01

חברת גיא ודורון לוי החלה בשיווק פרויקט לשכירות ארוכת טווח בנווה זמר לפני כשבועיים, ומדווחת כי 40 אחוז מהדירות כבר הושכרו. מדובר בפרויקט השלישי של החברה בשכונה לשכירות ארוכת טווח, שכירות שמובטחת לחמש שנים וכוללת אחריות קבלן. הפרויקט כולל 48 דירות, כאשר כל דירה בפרויקט כוללת גם שתי חניות ומחסן.

"מדובר בהצעה מרובת יתרונות", אומרים בחברה, "שכירות בת חמש שנים מבטיחה יציבות וביטחון, וכל זאת במגורים בדירה חדשה 'מהניילונים' אשר נמצאת במסגרת אחריות קבלן, ובמחירים המקבילים למחירי השכירות בשוק".

מועד האכלות בפרויקט הוא באוקטובר הקרוב. כעת נותרו להשכרה למעלה מ-20 דירות בגדלים של 5 ו-6 חדרים ופנטהאוז, אשר כוללות כולן שתי חניות ומחסן, ומוצעות במחיר סטנדרטי לדירה מקבילה בשכירות רגילה. ומה המחירים?

דירת 5 חדרים בפרויקט, החל מ-5,800 שקלים לחודש.

דירת 6 חדרים בפרויקט, החל מ-6,300 שקלים לחודש.

פנטהאוז בפרויקט, החל מ-7,000 שקלים לחודש.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי, אמר כי "זוהי הפעם השלישית בשכונה שבה אנו מציעים דירות לשכירות ארוכת טווח, וגם הפעם הציבור מצביע ברגליים והדירות מושכרות במהירות. מסתבר שאנשים אוהבים לתכנן מראש את מעבר הדירה ומוכנים לחתום חוזה שמונה חודשים מראש על מנת לזכות בדירה חדשה מהניילונים. נווה זמר היא שכונה צעירה המציעה איכות חיים גבוהה, והדירות שאנו מציעים הן חדשות, יפות ומרווחות, וכוללות כל מה שמשפחה צעירה צריכה, במחירי שוק ועם ביטחון לשכירות יציבה של חמש שנים. נותרו כעת להשכרה דירות 5 ו-6 חדרים במחירים אטרקטיביים במיוחד. חברת גיא ודורון לוי שמחה לספק פתרונות דיור מגוונים, איכותיים ומדויקים לאזרחי המדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר