חיטוי מתבצע על ידי עובד עירייה. צילום עיריית רעננה
חיטוי מתבצע על ידי עובד עירייה. צילום עיריית רעננה

משבר הקורונה ברעננה: שלוש גננות בבידוד, העירייה מחטאת מתקנים עירוניים ובתי ספר | וידאו |

אגף החינוך בעירייה ביצע תרגולים של למידה מרחוק לכל שכבות הגילאים למקרה הצורך. אחת מהגננות שנכנסו לבידוד חזרה היום מחו"ל, וצפויה לשהות בבידוד שבועיים

פורסם בתאריך: 11.3.20 14:48

שלוש גננות במערכת החינוך הרעננית נכנסו לבידוד עקב הוראות משרד הבריאות: גננת אחת חזרה מחו"ל לפני מספר ימים, שעובדת כסייעת בגן שקד וגננת ברקפת, והיא צפויה לסיים את הבידוד ביום שישי הקרוב.

שתי הגננות האחרות שנמצאות בבידוד, הן גננות של אותו הגן, גן השלום, כאשר אחת מהן חזרה היום מחו"ל וצפויה לסיים את הבידוד בעוד כשבועיים, והשנייה נכנסה לבידוד אמש לאחר ששהתה בקניון רננים בסמוך לחולה מספר 47 ביום הבחירות, והיא צפויה להשתחרר מהבידוד ביום שני הקרוב. למרות היעדרותן של שתי הגננות, במשרד החינוך מבהירים כי יימצאו מחליפות והגן יפעל כרגיל.

בתוך כך, עיריית רעננה החלה לבצע ניקיון יסודי באמצעות חומרי חיטוי, בכל המתקנים והמוסדות הקהילתיים והעירוניים בעיר. "אנחנו אמנם לא עושים חיטוי כמו בעיר ווהאן בסין, כי זה לא חלק מהנחיות משרד הבריאות", אומר משה פישמן, קב"ט עיריית רעננה, "אנחנו מדברים על עניין הניקיון של המתקנים העירוניים. ישנה עבודה של מנהל אגף הלוגיסטיקה יחד עם הצוותים שלו, לשנות ולתגבר את מערך הניקיון במתקנים העירוניים, מנקים בתדירות גבוהה הרבה יותר ומשתמשים בחומרים חזקים יותר. מדובר על מתקנים כמו בתי ספר, גני ילדים, משכן לאמנויות ומוזיקה, יד לבנים, מחלקות בהן יש קבלת קהל בעירייה. ואת זה התחלנו כבר בתחילת השבוע".

ראש העירייה, חיים ברוידא, פנה לתושבים בעמוד הפייסבוק שלו וקרא להם לפקוד את החנויות ברעננה. "על רקע הקשיים הכלכליים שחווים העסקים בעיר, אני פונה אליכם תושבי רעננה", כתב, "בצעו קניות ורכישות בבתי המסחר בעיר. זה יסייע להם ולכולנו לצלוח את התקופה הקרובה".

בעירייה מספרים כי לפני מספר ימים, בשל התפשטות הנגיף וכחלק מהיערכות עירונית, בוצע תרגול של למידה מקוונת, למקרה הצורך, באם יוחלט כי התלמידים וצוותי ההוראה לא יגיעו לבתי הספר. "אגף החינוך ערך בדיקה מקיפה שלכל התלמידים בעיר יש אפשרות ללמידה מקוונת מרחוק כחלק מההיערכות העירונית הכוללת להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה", אומרים בעירייה.

בשל התפשטות הנגיף, יו"ר האופוזיציה וסיעת "מרצ רעננה חופשית", רונית וינטראוב, שלחה מכתב למנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר, וביקשה ממנו להתאים את השירותים העירוניים לאוכלוסיית הגמלאים בעיר, הנמצאים בסיכון גבוה יותר. וינטראוב בין היתר, ביקשה להציב מיכלי חומר חיטוי לידיים במתקנים עירוניים אותם פוקדים גמלאי העיר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר