צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שני אירועים מפחידים: גבר עם קפוצ'ון עקב אחרי ילדה, אלמוני ניסה לפתות ילד לעלות למכוניתו

שני המיקרים התרחשו במרחק של כמה מאות מטרים זה מזה. במקרה אחד המשפחה פנתה למשטרה. במקרה השני, קרוב משפחה הבריח את הגבר שעקב אחרי הצעירה

פורסם בתאריך: 12.3.20 16:35

דיווחים מעוררי חשד בדרום העיר: שתי תושבות דרום העיר מדווחות כי בשני מקרים שונים שאירעו השבוע, הוטרדו קרובי משפחותיהן הקטינים על ידי גבר זר. שני המקרים התרחשו במרחק כמה מאות מטרים אחד מהשני, בהפרש של יומיים.

במקרה הראשון, התלוננה תושבת כי גבר זר ניסה לשדל את בנה להיכנס לרכבו ביום ראשון האחרון. "הבן שלי בן ה-12 חזר מהצופים ביום ראשון האחרון בשעה 18:50 בערך", מספרת תושבת דרום העיר, "הוא הלך ברחוב אוסטרובסקי, ונכנס משם לרחוב בו אנחנו גרים. רכב ישן בצבע כתום עצר לידו, וגבר בשנות החמישים לחייו עם זקן קצר, בגדים קצת מוזנחים ואפרו, שאל אותו אם הוא רוצה סוכריה. הבן שלי לא הגיב, לאחר מכן הגבר התחיל לנסות לשכנע אותו ואמר לו 'בוא תיכנס לרכב, תבחר לך סוכריה, איזו שתרצה', ולחץ עליו. הילד שלי פשוט פרץ בריצה וברח הביתה. הוא נבהל מאוד. התקשרנו למוקד העירוני שהפנה אלינו את המשטרה, הגיעו אלינו שוטרים, והבן שלי נתן להם תיאור של הגבר".

במקרה אחר שאירע גם הוא השבוע, התלוננה תושבת העיר על גבר בשנות ה-30 לחייו בקפוצ'ון שרדף אחרי אחייניתה בת ה-14 בשעת לילה, ואז הסתובב מחוץ לביתה ברחוב ברנר, שנמצא כ-800 מטר מהמקום בו אירע המקרה הראשון. "שלשום האחיינית שלי חזרה הביתה בשעה 22:00 ממסיבת פורים", סיפרה דודתה של הילדה, "היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה, היא הסתובבה וראתה גבר עם קפוצ'ון ותיק. היא התחילה ללכת מהר יותר, והוא הגביר קצב, והיא רצה עד לבית שלה בזמן שהוא הולך במהירות אחריה. נודע לנו אחר כך שלכל הסיטואציה הזו היה עד אחד השכנים, שעבר עם האוטו וראה את הגבר עוקב אחרי האחיינית שלי. הוא ראה שהגבר הסתובב והלך ברגע שהאחיינית שלי נכנסה הביתה. השכן התקשר למוקד, וסיירת ביטחון הגיעה, אבל לא מצאה אותו. מאוחר יותר באותו הלילה, האחיין שלי בן ה-17 ליווה את חברה שלו הביתה בשעה 1 וחצי בבוקר, כי הוא פחד לתת לה לצאת לבד בגלל התקרית עם אחותו. כשיצא, הוא הבחין באותו הגבר עם הקפוצ'ון, הוא ניסה להתקרב אליו ולהתעמת איתו, אבל הגבר ברח. אחרי שיחה עם השכנה, נודע לנו כי אותו גבר עוקב אחרי הבן הקטן שלה ברחוב. זה ממש מפחיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר