בשל ההגבלות החדשות: אירועים רבים ברעננה יבוטלו, תוגבל הכניסה למרכז לתושב הותיק

חוגים ופעילויות נוער יתקיימו בהגבלה של עד 80 איש, מוסדות החינוך יחוטאו באופן יומיומי. כל אירוע שמיועד למעל מאה אנשים יבוטל. העירייה מחלקת ספרים דיגיטליים חינם לשוהים בבידוד

פורסם בתאריך: 12.3.20 08:31

בשל ההגבלות החדשות עליהן הודיע אתמול (רביעי) משרד הבריאות, לפיהן לא יתקיימו אירועים של מעל מאה איש, יבוטלו אירועים עירוניים גדולים, כגון המירוץ העירוני שתחילה נדחה, וכן אירועים נוספים שתוכננו להתקיים בקרוב, זאת עד לאחרי הפסח. כמו כן לא יתקיימו מופעים, הצגות, הרצאות וקונצרטים במשכן למוסיקה ואמנויות ובמרכז המוסיקה, הכוללים מעל מאה איש.

לטובת התושבים שנמצאים בבידוד ואוכלוסיית הגמלאים, העירייה נערכת להעברת שידורים דיגיטליים של הרצאות וחוגים. מרכז המוסיקה העירוני, ישדר את הקונצרטים בערוצים הדיגיטליים של העירייה.

בנוסף, חוגים יתקיימו רק עד שמונים איש בו זמנים במקום סגור. פעילות במתקני הספורט העירוניים, תתקיים בהגבלה של עד שמונים מתאמנים בו זמנית. פעילות תנועות הנוער תתקיים כסדרה, אך בהגבלה של עד שמונים איש במבנה סגור.

בעירייה הודיעו עוד כי מתקני חיטוי אלכוג׳ל הוצבו במוקדי קבלת קהל ובמוקדי הפעילות של האזרחים הותיקים. כמו כן, במרכז יום לתושב הוותיק ישהו רק באי המרכז ואנשי הצוות ולא תתאפשר כניסת מבקרים למרכז, מלבד חברי המרכז. כדי להקל על תושבים הנמצאים בבידוד, בעירייה מציעים ספרים דיגטיליים ללא תשלום, מטעם הספרייה העירונית. את הספרים ניתן להוריד כאן.

תלמידי רעננה אמנם חזרו היום ללימודים, אך העירייה הודיעה כי היא ממשיכה להיערך לאפשרות של למידה מקוונת מרחוק במקרה הצורך. בתוך כך, העירייה החליטה לתגבר את תהליכי החיטוי והניקיון במוסדות החינוך, ומבצעת חיטוי בכל בוקר במוסדות החינוך בעיר. ממשרד החינוך נמסר כי פעילות הגדנ"ע בוטלה עד לתאריך ה-26 במרץ, בין היתר בבית הספר אמי"ת רננים ברעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה קורה עם טיולים שנתים יבוטלו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר