רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

בגלל הקורונה: בעלי עסקים ברעננה יוכלו לדחות את תשלום הארנונה

הפגיעה בעסקים המקומיים בשל התפשטות הנגיף, הביאה את העירייה לאפשר דחיית תשלומי ארנונה שלא עולים על חמשת אלפים שקלים לחודשיים

פורסם בתאריך: 12.3.20 14:33

לאור התפשטות נגיף הקורונה והפגיעה בעסקים המקומיים בשל ירידה חדה בכמות הלקוחות, בעיריית רעננה הודיעו כי יאפשרו לדחות את תשלומי הארנונה לחלק מבתי העסק בעיר.

"לאור התפשטות נגיף הקורונה, ועל מנת לסייע לבעלי העסקים ברעננה", נמסר מעיריית רעננה, "החליט ראש העיר חיים ברוידא בשיתוף עם סגניו, לתמוך בעסקים בעיר ולהקל עליהם בנושא תשלומי הארנונה. ולפיכך עסקים שחיוב הארנונה הדו-חודשי שלהם הינו עד 5,000 ₪ וטרם שילמו, יהיו רשאים לדחות את התשלום עד ל-1 במאי, 2020. בעל עסק אשר אינו מעוניין בהקלה זו, יכול לשלם במועד הרגיל. אנחנו קוראים לתושבי העיר לתמוך בעסקים המקומיים ולבצע את הקניות שלהם כאן ברעננה. ביחד נתמוך בעסקים המקומיים".

יש לציין כי רעננה היא לא הרשות המקומית הראשונה שמאפשרת לבעלי עסקים לדחות את תשלומי הארנונה, כדי לסייע להם להשתקם מהנזק הכלכלי שגורמת התפשטות הנגיף. צעדים דומים ננקטו במודיעין ובאר שבע, ובהרצליה הודיעו כי שוקלים הקלות בארנונה לעסקים.

אמש התראיינו מספר בעלי עסקים ברעננה ל-"צומת השרון", וסיפרו על הקשיים הכלכליים שנגרמים עקב התפשטות הנגיף. "אנשים מתקשרים לבטל הזמנות מצד אחד ואני מרגיש את זה בכיס, אבל מצד שני בגלל שזה מקום חדש, אנשים מגיעים כי אנחנו לא קיימים הרבה זמן, אז זה יותר סניטרי בעיניהם", אומר אז יובל בולגרף, אחד מהבעלים של מסעדת ג'ויה במרכז גמלא, "אבל יש ירידה אין ספק. עד יום חמישי הכל עבד רגיל ומאז פתאום יש איזושהי בהלה. זו ירידה שמרגישים בכל הארץ. אנחנו מקווים שאנשים מספיק אחראים, ומי שצריך להיות בבידוד, לא יוצא מהבידוד".

לחצו כאן כדי לקרוא על הנזקים לעסקים המקומיים עקב התפשטות הנגיף


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר