גן ילדים. צילום אילוסטרציה זאב שטרן
גן ילדים. צילום אילוסטרציה זאב שטרן

מחצית מהגנים מושבתים הבוקר ברעננה. זו הרשימה המלאה

בעקבות מחאת הגננות הארצית על אי סגירת גני הילדים לצד בתי הספר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עשרות אנשי צוות ברעננה הודיעו על מחלה או על אי פתיחת הגן

פורסם בתאריך: 13.3.20 08:05

כמחצית מהגנים ברעננה לא יפעלו היום: זאת בעקבות מחאת הגננות הארצית שפרצה לאחר שאמש, הוחלט לסגור את כל בתי הספר ברחבי הארץ בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אך להמשיך להפעיל את גני הילדים. גורמים במערכת החינוך העירונית מספרים כי עשרות גננות הודיעו על השבתת הגן, או הודיעו על מחלה וכתוצאה מחוסר באנשי הצוות, הגן לא נפתח.

על פי הנהגת הורי הגנים, מדובר בכ-60 גנים, בין היתר בגנים הבאים: שלדג, תפוח, חרוב, מרווה, ניצן, סביון, לוטם, תלתן, גפן, מפוחית, ציפורן, פעמונית, יסמין, ארבל, חרמון, נבל, אדמונית, סנונית, פשוש, יקינטון, חליל, אנקור, ענבל, ציפורן, לוטן, פסנתר, צ'לו, אלונים, שיטה, אלומות, ארז, אקליפטוס, דגניות, צברים, חיננית, תמר, גלבוע, דפנה, חבצלת, שיזף, סייפן, דובדבן, שעורה, שיטה, אלונים, תפוז, פעמון, רקפת, חמניה, דקלים, שחף, אמנון ותמר, מצילתיים ומירון. גן ערמונים גם הוא סגור, בעקבות חשד לקורונה בקרב אחת מנשות הצוות.

אני לא כועס על הצוות שבחר לשבות", אומר אב באחד הגנים, "אבל כן כועס על ניצול מצב החירום כדי לעורר מחאה".

טרם ידוע אם עשרות הגנים שלא פועלים היום, יפעלו בראשון בבוקר. גורמים במערכת החינוך העירונית, צופים את המשך השבתת הגנים, כחלק מצעדי המחאה הארצית שננקטת כלפי החלטת הממשלה להחריג את הגנים בסגירת מוסדות החינוך.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה פועלת על פי הנחיות ראש הממשלה ומשרד החינוך ולכן ממשיכה להפעיל את גני הילדים. עם זאת, הבאנו לידיעת ההורים כי ייתכנו שיבושים בפעילות הגנים מאחר וישנן גננות וסייעות שידרשו לבידוד ואין כוח אדם נוסף במאגר הארצי והמקומי. כל הרשויות בארץ מתמודדות עם הנושא של מחסור בכח אדם עקב המצב המורכב בימים אלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא לדלם עבור ימים שהגן סגור. תארו לעצמכם שבמערכת הבריאות רופאים ואחיות והצוותים הנוספים יחליטו שהם לא רוצים לחשוף את עצמם. יש החלטות של המדינה צריך לפעול בהתאם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר