רמי לוי ברעננה. צילום דניאל אוחיון
רמי לוי ברעננה. צילום דניאל אוחיון

בודקים חום בכניסה, עשרות מחכים בחוץ: תורי ענק ברמי לוי רעננה | וידאו

החשש ממחסור במוצרי מזון הגיע לרעננה: תורי ענק השתרכו בסניף רמי לוי באזור התעשייה. "היו מדפים ריקים לחלוטין", סיפר דניאל אוחיון, שקנה בסניף

פורסם בתאריך: 14.3.20 19:48

תושבים אשר הגיעו אתמול (שישי) לסניף רמי לוי ברעננה, סיפרו על תורים ארוכים מחוץ לחנות, ועובדים שאף בדקו חום למבקרים בכניסה לחנות. תורי הענק נוצרו כתוצאה מבהלה כלל ארצית מהשבתת המשק וסגירת הסופרים והמרכולים, זאת למרות שהשמועה על השבתת סופרים ומרכולים הופרכה שוב ושוב על ידי הממשלה ומשרד הבריאות.

"כשנכנסתי, לקח לי למעלה מחצי שעה כדי להגיע לקופה, וזה עוד קופת נכים", מספר דניאל אוחיון שהגיע לקנות בסניף רעננה, "אז המצב היה טוב עדיין. כשיצאתי מהסופר בעשר וחצי בערך, כבר נהיה תור שהשתרך מחוץ לסניף. זה היה לא נורמלי. התחילו לבדוק חום לאנשים בכניסה, והיו אנשים שהיה להם טיפה של חום ולא נתנו להם להיכנס".

היו מחסורים בסופר?

"היה מחסור בנייר טואלט, היו מדפים ריקים לחלוטין במחלקת השתייה, המקררים של הקפואים גם היו כמעט ריקים, יש בהלה, אנשים קנו בכמויות. אנשים מילאו עגלות, כל אחד לקח עשר, עשרים סבונים, חבילות נייר טואלט, שוקולדים, חטיפים, נכנסו לפאניקה. היו קרחות במדפים. אבל בסופר אמרו שאין מחסור בסחורה, פשוט העובדים לא הספיקו להעמיס את הסחורה כי הקונים לקחו אותה כל כך מהר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר