עידן רייכל. צילום שלומי פינטו

קצת נחת: בזאפה הרצליה ישדרו הופעות בלייב ובחינם. הערב: עידן רייכל

שורה ארוכה של אמנים מובילים יופיעו במסגרת "פרויקט החירום" עליו הכריזו במועדון ההופעות. הבעלים גולן עינת: "אנו מקווים כי פרויקט זה יקל, ולו במעט, על ימים אלו העוברים על עם ישראל"

פורסם בתאריך: 14.3.20 21:50

אמנים רבים יגיעו בימים הקרובים לאולפן שהוקם במועדון ההופעות זאפה בהרצליה, שם יצולמו הופעות חיות וראיונות, במסגרת "פרויקט חירום" עליו החליטו ברשת המועדונים, במטרה להמשיך ולספק הופעות מוזיקה חיות גם בימים שבהם הנחיות משרד הבריאות לא מאפשרות התכנסויות של יותר מ-10 אנשים. ההופעות ישודרו בעמוד הפייסבוק, ערוץ היוטיוב ועמוד האינסטגרם של זאפה וכן בערוץ קשת 12, mako, ובאתר N12. הערב, בשעה 23:30, יופיע האמן הראשון – עידן רייכל.

במסגרת המיזם, שהוא שיתוף פעולה עם בנק הפועלים, קוקה-קולה, סמסונג ישראל, דן דיזיין סנטר ואשמורת, יופיעו אמנים מהשורה ראשונה בישראל ובהם אביתר בנאי, אליעד, אמיר דדון, אסף אמדורסקי, דודו אהרון, דודו טסה, דני רובס, הדג נחש, הראל סקעת, ישי ריבו, מאור כהן, מארינה מקסימיליאן, מוניקה סקס, מיקי גבריאלוב, נטע ברזילי, נתן גושן, עידן חביב, עידן רייכל, עילי בוטנר, עמיר בניון, פול טראנק, קובי אפללו, קרולינה, קרן פלס, רוני דלומי, רמי קליינשטיין, שפיטה, שולי רנד, להקת שלווה ושמעון בוסקילה.

לדברי אנשי הזאפה, הפרויקט הוקם מסולידריות חברתית ובמטרה להעלות את המורל הלאומי, "מתוך תפיסה כי מוזיקה ותרבות בכלל היא חלק מחיינו והיא הייתה שם מאז ומתמיד – בימי משבר ובימי שמחה". עוד נמסר כי "פרויקט חירום זה יתמוך ויאפשר לעשרות אנשי הפקה, תאורה, סאונד, עובדי במה, מנהלי תוכן, נגנים ועוד להמשיך בשגרת העבודה. הפרויקט יספק עבור כל אלה תעסוקה ופרנסה בעת הזו".

גולן עינת, בעלים של קבוצת זאפה, מסר: "בימים קשים אלו זו זכות גדולה עבורנו לנסות להביא את חוויית ההופעות החיות של זאפה ישירות לבתיהם של מאות אלפי אנשים בישראל. זאפה הייתה ותמשיך להיות בית לאומנים, לנגנים ועובדי הבמה במחויבותם לייצר מוזיקה ותרבות ישראלית, גם בעתות משבר. הקמנו את הפרויקט הזה באופן מידי ומדובר בפרויקט חירום, שאילולא התגייסותם של האומנים ושאר הגורמים לא היה מתקיים. אנו מקווים כי פרויקט זה יקל, ולו במעט, על ימים אלו העוברים על עם ישראל, ובתקווה נחזור לשמוח וליהנות בהקדם במופעים במועדונים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר