משבר הקורונה, המציאות החדשה: מה יהיה סגור ברעננה ומה ימשיך לפעול?

מתקני התרבות והספורט ייסגרו למעט הפארק. בתי הספר, הגנים, הפעוטונים ומוסדות החינוך המיוחד מושבתים גם הם. כך גם מסעדות ובתי קפה. רננים נפתח באופן חלקי. העירייה נערכת ללמידה מרחוק ולשידור מקוון של חוגים והרצאות

פורסם בתאריך: 15.3.20 08:33

עיר בהסגר: בעקבות הוראות הממשלה החדשות, רעננה מצטרפת לשאר הרשויות בארץ וצפויה להשבית חלק ניכר מהשירותים העירוניים. כמו כן לא יפעלו בתי קפה ומסעדות. הנהלת קניון רננים הודיעה כי הקניון סגור ברובו, מלבד סניפי שופרסל, סופר-פארם ומכבי דנט. בנוסף, חלק מהמסעדות ימשיכו במתכונת משלוחים.

בהתאם להוראות הממשלה, כל מוסדות החינוך, כולל כל בתי הספר והגנים, פעוטונים, מועדוניות הרווחה, מוסדות החינוך המיוחד, בתי התלמיד ומסגרות נוער בסיכון, לא יפעלו מעתה ועד להודעה חדשה. זאת לאחר שביום חמישי האחרון, הודיעה הממשלה על השבתה של בתי הספר והאוניברסיטאות בלבד. בניגוד ליום שישי האחרון, לא תתאפשר כניסה למוסדות הלימוד לצורך איסוף ציוד לימודי. יש לציין כי עדיין ניתן לבצע רישום למוסדות החינוך בעיר. למידע בנושא יש לפנות לכתובת המייל [email protected].

מעירית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ומערכת החינוך העירונית ערוכות למתכונת של למידה מרחוק עירוניים באמצעים דיגיטליים, שיאפשרו לתלמידים להמשיך בשגרת הלימודים בזמן שהם שוהים בבתיהם. בימים הקרובים ניכנס להפעלה מלאה של למידה דיגיטלית מהבית בכל מסגרות החינוך. בתי הספר יצרו קשר עם ההורים והתלמידים".

בתחום התרבות והספורט, העירייה תבטל את כל החוגים והפעילויות במתקנים העירוניים, ביניהם: קריית הנופש והספורט, הספורטקים, מרכז הסקווש, מגרשי הספורט העירוניים ואולמות הספורט. לא יתקיים אף חוג עירוני. מתקני הספורטק, כמו שאר המתקנים העירוניים, יהיו סגורים. פארק רעננה לעומת זאת, יהיה פתוח לרווחת הציבור, למעט פינת החי, בין השעות 5:00 בבוקר טעד השעה 22:00 בערב.

השערים שיהיו פתוחים בפארק הם השער הצפוני לכיוון המנהלת, שער משען על דרך הפארק, שער בית קפה מנדרין על דרך הפארק ושער מכיוון תחנת הדלק של שכונת הפארק.

כמו כן, כל הפעילויות במועדון הזהב ובמסגרות העירוניות לאוכלוסיית הגמלאים בוטלו עד להודעה חדשה. בנוסף, לא תתקיים פעילות לבני הנוער, מרכז הנוער סגור עד להודעה חדשה, וכל פעילות תנועות הנוער מבוטלת עד להודעה חדשה. העירייה הודיעה כי היא נערכת לשידור מקוון של חוגים והרצאות לתושבים.

בתחום חזות העיר, פינוי אשפה, גזם ומחזור יתקיימו כרגיל, בימי הפינוי הרגילים.

בשל ההוראות החדשות, לא יתקיימו שירותי קבלת קהל במשרדי העירייה. במקום זאת, התושבים יוכלו להיעזר רק בשירותים המקוונים באתר העירייה, וכמו כן, תוגברו המוקדים הטלפוניים להענקת שירות. כמו כן, העירייה תגברה את המענה במוקד העירוני, וניתן לפנות אליו בכל נושא בטלפון כוכבית 9107, או דרך הווטסאפ 052-8107107.

יש לציין כי בנוסף, בהתאם להוראות הממשלה, לא יפעלו בעיר אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה, חדרי כושר ופאבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספרות .מכוני יופי ועוד … גם לא עובדים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר