קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מתקרבים לאלף: 980 תושבי רעננה נמצאים בבידוד

כמעט אלף מתושבי העיר נמצאים בבידוד בעקבות חזרה מחו"ל או חשיפה אפשרית לחולה בנגיף הקורונה. בתוך כך, מי רעננה הוציאה הבהרה בעקבות פייק ניוז שמסתובב ברשת על בעיה במים

פורסם בתאריך: 15.3.20 13:23

נשארים בבית: 980 תושבים ברעננה נמצאים בבידוד ביתי, בעקבות חזרה מחו"ל או חשיפה אפשרית לחולה בנגיף הקורונה, כך לפי עיריית רעננה. מדובר באחוז אחד מאוכלוסיית העיר, שמונה כ-90 אלף תושבים. נזכיר כי לפי הוראות משרד הבריאות, משך הבידוד עומד על 14 יום מרגע החשיפה. בעבר דיווחנו על מקרים בהם תושבים סירבו להיכנס לבידוד, כמו המקרה בו זוג שחזר מצרפת סירב תחילה להיכנס לבידוד למרות הוראות משרד הבריאות, עד שנענה לתחינותיהם של דיירי הבניין בו השתכן והסכים להיכנס לבידוד.

עקב התפשטות הנגיף, החלו לשטוף את הרשתות החברתיות "פייק ניוז". ידעה מזויפת בולטת הייתה זו שאמרה כי יש להרתיח מים לפני השימוש בהם. במי רעננה, הוציאו הודעת הבהרה בנושא ובה נכתב: "בימים אלה מתרוצצות ברשת אינספור הודעות מסולפות ושקריות, שזורעות בהלה מיותרת בקרב הציבור. אנו מפצירים בכם, צרכנים יקרים, הסתמכו אך ורק על הגופים המוסמכים ועל מקורות מידע רשמיים. אספקת המים נמשכת כסדרה, ואין צורך להצטייד בבקבוקי מים מינרליים או להרתיח מים לשתייה. אנו במי רעננה ממשיכים לעבוד עבורכם גם בימים אלה, והמים בברזים ובמערכת הביוב והטיהור ימשיכו לזרום כרגיל. רשות המים מבהירה כי אין קשר בין נגיף הקורונה לאיכות מי השתייה בישראל. הנגיף אינו עובר גם דרך מערכות הביוב, ועל כן אין כל סכנה מהידבקות בנגיף דרך מערכות אלו".

רו"ח ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה, הוסיפה: "אנו פועלים בשיתוף עם רשות המים וגופים נוספים, על מנת לוודא את איכות ותקינות מי השתייה של תושבי רעננה. מי השתייה של תושבי רעננה נקיים ובטוחים לשתייה. אין צורך להרתיח או להצטייד בבקבוקי מים. בכל מידע ניתן לפנות למוקד הטלפוני או לאתר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר