קניון רננים

קניון רננים עומד שומם לגמרי. אז מה בכל זאת פתוח למשלוחים וטייק אווי?

מלבד חנויות ספורות וסניף של שופרסל, רוב החנויות בקניון לא עובדות. חלק מהמסעדות בקניון כבר עברו לשירותי טייק אווי ומשלוחים. בעל מסעדה בקניון שנאלץ לסגור: "אנחנו אבודים, יש הרבה סימני שאלה"

פורסם בתאריך: 15.3.20 16:05

העסקים בקניון רננים עומדים בפני משבר משמעותי: ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, שאוסרות בין היתר על פתיחה של מסעדות ובתי קפה לסועדים, ומגבילות עד מאוד פתיחה של קניונים ומרכזי קניות, השאירו את קניון רננים באזור התעשייה של רעננה כמעט שומם לחלוטין. מלבד חנויות ספורות, ביניהן סניף של "שופרסל", הרוב המוחלט של החנויות בקניון נותרו סגורות.

"המצב רע, הקניונים ריקים ואין עבודה", אומר עוז איון, הבעלים של חנות התבלינים "הבוסתן" שנשארה פתוחה, "אנשים מאוד מבוהלים מהקניונים כרגע, כולם בפאניקה. רואים את זה. כל השבוע האחרון לא עבדנו. התקרית בה חולת הקורונה הגיעה לקניון רננים לפני שבוע וחצי, פשוט הרסה לנו את הפרנסה, חד משמעית. מאז שדיווחו על כך שהיא הייתה בקניון, הוא התרוקן. אבל בלי קשר, זה בכל הארץ, בכל העולם. אני מקווה שזה יעבור".

עוז איון, הבעלים של "בוסתן" בקניון רננים

"זה הרבה מעבר לאיזה קנס כספי שהמצב מביא איתו", אומר ניב יהודאי, הבעלים של מסעדת הפנקייקים 'אולדיז' שנאלץ לסגור את המסעדה לקבלת קהל, "אנחנו אבודים, יש הרבה סימני שאלה באוויר. אנחנו עוצרים עבודה. היום הגענו בבוקר לעשות פה סדר, ופשוט זרקנו המון דברים לפח, זה אלפי שקלים של אוכל. אנחנו בסרטים, אנחנו כל יום מנסים לחשוב על פתרונות. עכשיו קיבלנו החלטה לפתוח את המקום למשלוחים, והבנו שזה אפשרי, אז ממחר בבוקר אנחנו מתחילים משלוחים. אבל גם יכול להיות שעוד יומיים יבטלו גם את המשלוחים".

אולדיז רננים. קרדיט: ניב יהודאי

אולדיז רננים. קרדיט: ניב יהודאי

בתוך כך, חלק מהמסעדות והחנויות בקניון פתחו את שירות המשלוחים שלהם:

  • "הממלכה" – ניתן לבצע הזמנות בטלפון 09-7686686
  • מסעדת "BSR" – ניתן להזמין אונליין באתר ולהנות מ-10 אחוזי הנחה, או בטלפון 8713*
  • "בורגראנץ'" – ניתן להזמין משלוחים מהמוקד הטלפוני במספר 6575* או להזמין מאתר האינטרנט או דרך האפליקציה וליהנות מ- 10% הנחה על כל המשלוחים
  • "בוסתן" – פתוח בקניון ובנוסף, מקבלים הזמנות לווטסאפ או לשיחה בטלפון 052-3086-338
  • "אולדיז", ניתן להזמין משלוחים וטייק אווי בטלפון 09-884-9960

הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר