חיטוי תחנת אוטובוס. צילום עיריית רעננה
חיטוי תחנת אוטובוס. צילום עיריית רעננה

צפו בסרטונים: עיריית רעננה מחטאת גני שעשועים וספסלים. קווי אוטובוס בוטלו

העירייה שכרה צוותי חיטוי שהחלו לפעול לפנות בוקר, ומחטאים את המרחב הציבורי ברחבי העיר. בעקבות צמצום פעילות התחבורה הציבורית, חלק מקווי האוטובוס ברעננה בוטלו

פורסם בתאריך: 17.3.20 08:28

היום (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות, יצאו צוותי חיטוי מקצועיים ששכרה העירייה והדריך אגף חזות העיר, והחלו בחיטוי נרחב בכל רחבי העיר, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

החיטוי כולל מתקני שעשועים בגינות ציבוריות, תחנות אוטובוס, קירצוף וחיטוי רחוב אחוזה וניקיון פחי אשפה. הליך הניקוי והחיטוי יימשך ויבוצע גם בשעות היום וגם במהלך הלילה, באמצעות קיטור, כדי לכסות כמה שיותר מהר את כל מרחב העיר. מהעירייה נמסר :"אנו מתנצלים מראש על הקמת רעש בלילה. אך זה צו שעה מבחינה בריאותית ובטיחותית".

"יזמנו מהלך זה על מנת לשמור על הניקיון וההיגיינה גם במרחב הציבורי", אמר ראש עירייה, חיים ברוידא,, "אנו פועלים בכל החזיתות על מנת לבלום את התפשטות נגיף הקורונה. רעננה היא עיר חסונה. התושבים בידיים טובות. ביחד נעבור את המשבר במהרה".

בתוך כך, בעקבות צמצום התחבורה הציבורית, צעד עליו הודיע אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, חלק מקווי מטרופולין שעוברים ברעננה, בוטלו. מדובר על קו 230 (רעננה – תל אביב – יפו), קו 229 (כפ"ס – הרצליה) וקו 228 (כוכב יאיר – הרצליה). כמו כן, בעקבות הוראות משרד הבריאות החדשות, לא יהיה ניתן החל מהיום לשלם לנהגים במזומן, אלא בכרטיס הרב קו בלבד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר