הכלבה "דבש"
הכלבה "דבש"

"למה לתת סתם דו"ח על סך 500 שקלים ולא להודיע על כך?"

תושב העיר שחרר לרגע את כלבתו בגינת קלאוזנר. פקח שעבר באזור עצר אותו, שאל מספר שאלות על מצב הכלבה והלך. לאחר שבועיים קיבל התושב דו"ח על סך 500 שקלים

פורסם בתאריך: 27.7.17 08:34

לפני כשבועיים טייל תושב העיר, אייזיק דוידוביץ', יחד עם כלבתו "דבש" בגן קלאוזנר בעיר. מכיוון שהשעה הייתה שעת בוקר מוקדמת ואבזם הרצועה של הכלבה נתקע הוא החליט לחרוג ממנהגו ולשחרר את דבש לכמה דקות כדי לסדר את האבזם. לפתע הבחין דוידוביץ' באדם שמתקרב אליו ומצלם את הכלבה, האדם אמנם היה בלבוש אזרחי אך דוידוביץ' הבין מיד כי מדובר בפקח. לדברי דוידוביץ' הפקח העיר לו על כך שהכלבה לא קשורה ושאל אותו האם היא מחוסנת. לאחר שבדק הבין הפקח כי הכלבה מחוסנת והלך לדרכו. דוידוביץ' קשר את הכלבה והמשיך בטיול. כשבועיים לאחר מכן הוא קיבל בדואר קנס על סך 500 שקלים.  "הסתובבתי עם הכלבה בגינת קלאוזנר שהייתה שוממת. הכלבה הייתה לידי ושחררתי אותה לרגע למרות שאני לא נוהג לעשות את זה כדי לסדר את האבזם של הרצועה שלה", אומר דוידוביץ', "פתאום ראיתי בחור שהתקרב אלי וצילם את הכלבה עם הטלפון שלו. הוא שאל אותי למה היא לא קשורה ואמרתי לו שזה רק לרגע. הוא אמר לי שהיו תלונות באזור על כלבים לא קשורים ואמרתי שאני מבין ואני לא נוהג לשחרר אותה. הוא ביקש את הפרטים שלי בכדי לבדוק שהיא מחוסנת כשהבין שהיא מחוסנת והלך. כעבור שבועיים קיבלתי דואר רשום עם קנס בסך 500 שקלים. הוא אפילו לא אמר לי שהוא נותן לי דו"ח ושמעתי מעוד מישהו שגם לו  קרה כזה מקרה בדיוק".

דוידוביץ' מספר כי בכוונתו לערער על הקנס שקיבל. "אני אשלח לעירייה מכתב כי 500 שקל זה הרבה כסף. לא נראה לי שזה צריך לעבוד ככה, אני יליד רעננה ואני כל השנים גר. למה סתם לתת דו"ח וגם לא להודיע על כך?"

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה מקפידה על ביטחונם ובטיחותם של התושבים במרחב הציבורי ובכלל זה אוכפת כשגרה את חוק העזר המחייב הולכת כלב ברצועה ברשות הרבים. אנו פונים ומבקשים מבעלי הכלבים להקפיד על החוק למען בטיחותם ושלומם של ילדי העיר והתושבים ולהימנע מקנסות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר