החתונה של אביב ואריאלה כהן
החתונה של אביב ואריאלה כהן

בצל הקורונה: בנו של חבר המועצה אילן כהן התחתן בחצר ברעננה. צפו ברגעים המרגשים

אביב ואריאלה כהן היו מיועדים להתחתן מול 1,200 איש, ביניהם ראש הממשלה. בגלל ההגבלות השניים ביטלו את החתונה, ונישאו באירוע אינטימי בחצר בית הוריה של אריאלה. צפו בטקס המרגש

פורסם בתאריך: 19.3.20 13:04

בשל הגבלות משרד הבריאות המונעות התקהלות של מעל עשרה אנשים, אירועים רבים בוטלו בארץ, ביניהם חתונתם של אריאלה ואביב כהן, זוג צעיר מרעננה, שהיה מיועד להתחתן ביום ראשון הקרוב באולמי "ואלי" בכפר סבא.

אביב הוא בנו של חבר המועצה אילן כהן. שתי המשפחות החליטו לא לתת להגבלות של משרד הבריאות ולהתפשטות הנגיף למנוע ממנו ומבחירת ליבו אריאלה את הנישואים. אז השניים התחתנו אתמול (רביעי) בחצר בית הוריה של אריאלה ברעננה, בטקס אינטימי ומצומצם.

"הייתה אמורה להיות חתונה של 1,200 איש", אומר אביב בן ה-27, "אבל מה שהקב"ה רוצה זה מה שאנחנו רוצים, ובסוף יצא שהתחתנו ככה. העיקר בחתונה זה אני והיא. אז תהיה חתונה בהמשכים, אחר כך יהיה גדול יותר, אירוע המשך. אנחנו שמחים על מה שיש. היו ריקודים, היה שמח לאללה, ולא היה חסר כלום".

כמה מוזמנים היו?

"היו שלושים מוזמנים, כשהשלושים חולקו למתחמים כך שלא יהיו יותר מעשרה אנשים במקום אחד. ההורים מאוד עזרו כמובן, ברגע שהבנו שהמצב מתדרדר ונצטרך לבטל את החתונה, הם ארגנו אוכל, צלם, ארגנו הכל. העיקר שאנחנו נשואים".

"בחתונה שהייתה מיועדת להתקיים ביום ראשון היו אמורים להיות כל ממשלת ישראל, כולל ראש הממשלה, בנימין נתניהו", אומר חבר המועצה ואביו של אביב, אילן כהן, "בגלל הקורונה עשינו חתונת בזק, ועוד תהיה חתונה גדולה. עכשיו עשינו רק חופה וקידושין, אבל עוד תהיה חגיגה גדולה כמו שתכננו. היה מאוד מרגש, מאוד מיוחד. עברתי הרבה חתונות, ואני הולך באופן אישי לפחות לחמש-שש חתונות בשבוע, וזה היה משהו מיוחד במינו. אבל אני לא אוותר על החתונה הגדולה שיהיו בה 1,200 איש, כולל ראש הממשלה, אבל זה אחרי הקורונה".

מערכת צומת השרון מאחלת לזוג הצעיר ולמשפחות מזל טוב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר