העידודית של עיריית רעננה. צילום עיריית רעננה

לכבוד יום ההולדת של רעננה: העידודית תסע ברחובות העיר ותעשה לכם שמח | וידאו |

לכבוד יום ההולדת ה-98 של רעננה שיצוין ביום חמישי הקרוב, רכב מסחרי, ה-"עידודית", ייסע ברחבי העיר בימים הקרובים, במטרה לשמח את התושבים עם מוסיקת קרנבל ונגינת סקסופון

פורסם בתאריך: 31.3.20 16:14

יום הולדת עירוני בצל הקורונה: לציון יום ההולדת ה-98 של רעננה, העירייה פצחה ביוזמה מוזיקלית מיוחדת, במסגרתה רכב ואן מיוחד, תחת השם "עידודית", ייסע ברחבי העיר בימים הקרובים, במטרה לשמח את התושבים עם מוסיקת קרנבל ונגינת סקסופון, בהנחיית די. ג'י ונגנים מקצועיים מקבוצת "פיינל דראם". את יום ההולדת שלה, העירייה תציין באופן רשמי יום חמישי הקרוב.

העידודית של עיריית רעננה. צילום עיריית רעננה

ה"עידודית" תעבור ברחבי העיר החל מהיום, שלישי, עד יום חמישי, בין השעות 21:00-16:00, במטרה לעודד את התושבים להשתתף בחגיגות יום ההולדת, ולתרום להעלאת המורל בקרב התושבים על רקע ימי משבר הקורונה. בנוסף, תציין עיריית רעננה את המועד החגיגי בעמוד הפייסבוק העירוני, במיטב הברכות, וכן תזמין את תושבי העיר להצטרף לאיחולים בברכות מקוריות. כן צפויים להצטרף בברכות ובהוקרה לעיר, גם מיטב אמני הארץ, תושבי העיר שיעלו סרטונים עם איחוליהם לעיר.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "גם משבר הקורונה, לא ימנע מאיתנו לחגוג יום הולדת לעיר היקרה שלנו רעננה, המציינת השבוע 98 שנה. אני מזמין את תושבי העיר, לחגוג עימנו, בסיבה למסיבה בימים המאתגרים שעימם אנו מתמודדים. זו ההזדמנות שלנו לשמוח, ולהעלות חיוך באווירה קהילתית באמצעים העומדים לרשותנו. אנו שמחים לציין במשותף מועד חגיגי זה, ואת הדרך הארוכה שעברה רעננה, מאז הוקמה כמושבה חקלאית ועד היום, כעיר מובילה ומשגשגת בישראל, המוכיחה היום, יותר מתמיד את ייחודה ואת החוסן של תושביה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר