קורונה - צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בעקבות צו משרד הבריאות: העירייה תחלק מעל אלף מסיכות לקשישים

עיריית רעננה תחלק החל ממחר כ-1,200 מסכות פנים למאות קשישים ברחבי העיר, בעקבות צו משרד הבריאות המחייב חבישת מסכות במרחב הציבורי. בנוסף, העירייה יוצרת קשר עם אלפי קשישים במטרה לבדוק האם הם זקוקים לסיוע

פורסם בתאריך: 12.4.20 16:02

החל ממחר, עיריית רעננה תחלק כ-1,200 מסכות פנים ל-400 קשישים ברחבי רעננה, זאת בעקבות צו משרד הבריאות שנכנס לתוקפו היום, שמחייב חבישת מסכת פנים במרחב הציבורי. את המסכות יחלקו החל ממחר מתנדבים ועובדי עירייה לקשישים, לצד ארוחות חמות שמחולקות באופן שבועי למאות קשישים בעיר.

בתוך כך, עיריית רעננה הודיעה כי סיימה בימים האחרונים פרויקט במהלכו יצרה קשר טלפוני עם כ-7,000 תושבי העיר הוותיקים, במטרה לשאול לשלומם ולבדוק האם הם זקוקים לעזרה או סיוע בכל נושא כגון: קניות מצרכים, קניות תרופות או סיוע נפשי.

בעירייה מספרים כי השיחות בוצעו על ידי עובדי העירייה ומתנדבים צעירים תושבי העיר, אשר שוחחו עם האזרחים הוותיקים, ומעבר לעזרה המוצעת גם שימשו להם אוזן קשבת וסייעו בהפגת הבדידות.

בנוסף, בעירייה מציינים כי פועל לטובת תושבי העיר הוותיקים ומבודדי הבית "קו החם", דרכו ניתן לקבל סיוע לאורך כל היום בנושאים שונים, במטרה לסייע לאזרחי העיר לעבור תקופה זו בשלום, תוך מתן מענה לכל צרכיהם והושטת עזרה וסיוע במגוון תחומים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן מ

    מעניין אם המדד "#קשישים" זה בהתאם לגילם, כמו בהנחת גימלאים בארנונה וכו'?
    או גם ואף בעיקר בהתחשב במצבם הכלכלי?

    אם אינני טועה, מבחני הניזקקות אמורים להיות לפי מבחני מצב כלכלי פרטני של כל אחד ואחת, וללא הבדלי גזע, מין, דת, גיל וכ'ו – ולתפארת עיריית רעננה והעומד בראשה.

    Chaim Broyde, ניר קריסטל – Nir Crystal

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר