רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה
רחוב אחוזה למצולמת אין קשר לכתבה

צבועה בצהוב: רעננה מוגדרת כבעלת סיכון גבוה להתפרצות קורונה

על פי מסמך שפורסם לראשונה ב-N12, רעננה סומנה ע"י החמ"ל הלאומי למלחמה בקורונה כעיר "צהובה", בעלת פוטנציאל גבוה להתפרצות הנגיף. על פי המסמך, בעיר יתבצעו בדיקות מרובות וצעדים כדי למנוע ממנה להפוך למוקד התפרצות

פורסם בתאריך: 16.4.20 08:16

רעננה נחשבת לעיר "צהובה", בעלת סיכון גבוה להתפרצות של נגיף הקורונה, כך על פי מסמך של מרכז המידע של אגף המודיעין (החמ"ל הלאומי למלחמה בקורונה, או בשמו המלא, מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה). הדיווח פורסם לראשונה אמש ב-N12, על ידי הכתב הצבאי ניר דבורי.

במסמך חולקו ערים ברחבי הארץ לצבעים על פי רמת הסיכון שלהם, כדי לדעת באיזה ערים למקד מאמצים כדי למנוע התפרצויות של הנגיף כחלק מאסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה. בני ברק והשכונות החרדיות בירושלים לדוגמא, סומנו באדום בוהק. מודיעין עילית, אלעד, ביתר עילית ובית שמש באדום. כרמיאל, קריית מלאכי וגבעת זאב בכתום, ורעננה, לוד, גדרה וחדרה בצהוב. הצבע נקבע לפי פרמטרים של תחלואה, יחס הכפלה שבועי של החולים והתנהגות האוכלוסייה. ככל שהצבע קרוב יותר לאדום – כך פוטנציאל ההתפרצות גבוה יותר.

על פי הדיווח, בעת הובלת אסטרטגיית היציאה מהמשבר, ייעשה מאמץ לטפל בערים הצהובות, כדי למנוע מהן להפוך לאדומות. המאמצים צפויים לכלול בידוד, סגר ובדיקות מרובות.

לחצו כאן לקרוא את הכתבה המלאה ב-N12

על פי הדיווח האחרון של משרד הבריאות בערב חג שני, יום שלישי, ברעננה נמצאו 92 נדבקים בנגיף הקורונה עד כה, כאשר מספר המחלימים עמד על 24. יש לציין כי זינוק בכמות הנדבקים בשבוע האחרון נגרם ככל הנראה מאבחונם של 22 דיירים בבית האבות הרענני "עמל בשרון" כחולים מנגיף הקורונה. אמש, נפטר לראשונה חולה מרעננה בנגיף, קשיש בן 94 עם מחלות רקע שהתגורר בדיור מוגן ברעננה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ.

    עד כמה הסטטיסטיקה מסוכנת ופוגענית בכלל הציבור, ואפילו יותר מהקורונה עם הקטל בדרכים יחדיו.

    אם נפריד את מתקני הדיור המוכן/ בתי אבות שבכלל בחסות ופיקוח המדינה ומופרדים מאיתנו, אז מה רוצים מאיתנו?

    מה נתוני התמותה בכפר סבא עם או בלי ביה"ח מאיר?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר