עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

האופוזיציה: לא נשתתף בישיבות זום. העירייה: חבל שהם עסוקים בעצמם

חברי האופוזיציה הודיעו שלא ישתתפו בישיבות עד שלא יהיה להן תוקף מעשי וכתבו: "אין לנו עניין בדיווחים כלליים של ראש העיר בעלי נופך יחצני. העירייה בתגובה: "עיריית רעננה היא דוגמה ומופת לאורך כל משבר הקורונה"

פורסם בתאריך: 23.4.20 08:28

חברי האופוזיציה, הודיעו שהם לא מתכוונים להשתתף בישיבת המועצה בזום, מאחר ולטענתם, ראש העירייה חיים ברוידא לא מוצא דרך לתת תוקף מעשי לישיבות המועצה, פעולה המוגדרת חיונית ליכולת התפקוד שלהם בעיקר בתקופה רגישה שכזו. לטענת החברים, עד כה התקיימה הישיבה ביום קבוע תוך פרסום הישיבה מראש, אך כיום הישיבות מתקיימות בשעות הבוקר, למרות שיש חברים שעובדים ולא יכולים להצטרף, ולא ניתנים מראש לוחות זמנים. "אין לנו עניין בדיווחים כלליים של ראש העיר בעלי נופך יחצני", אומרת חברת המועצה רונית וינטראוב, "אנחנו מבקשים לנהל דיונים שמגובים בעובדות. באותה מידה שיש אפשרות בשגרה לקבל החלטה של חברי מועצה בסבב טלפוני או במייל בכפוף לכל התנאים, על אותו משקל ניתן לקיים ישיבות דרך הווידאו וכך לאפשר תהליך מסודר של המועצה ויש רשויות שכבר פועלות כך. יש דברים שהם אקוטים לפעילות השגרה של העיר ולצערי ראש העיר פועל באופן פופוליסטי. מצאנו את עצמנו יושבים ומקשיבים למלל שלו שלא אומר שום דבר".
לטענת חברי האופוזיציה מה ששבר אותם היה שבפעם השלישית נקבעה ישיבה אליה לא יכל להגיע חבר מועצת העיר ממרצ צבי נדב וראש העיר סירב להתחשב בבקשה להעביר אותה למועד אחר. "חשוב לזכור שהאופוזיציה מהווה יותר משליש ממועצת העיר", הם כותבים בהודעה.

מדוברות עיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה, לכל אורך משבר הקורונה, משמשת דוגמה ומופת לכל הרשויות בישראל, על מצוינות, שקיפות המידע ותפקוד עירוני ברמה הגבוה ביותר. תושבי רעננה, צעירים ומבוגרים כאחד, נרתמו בעת חירום זו בהתנדבות לסייע תוך גילויי אחווה, אחדות, והמחויבות לבני הגיל השלישי ולאוכלוסיות המתקשות בגלל הנטל הכלכלי. זו שעתה של הקהילה הרעננית במיטבה. רוח אחדות והתנדבות של חברי מועצות עיר בולטת בכל ערי ישראל, מבלי קשר לקואליציה או אופוזיציה.
מצער שברעננה ישנם חברי מועצה מהאופוזיציה, שעסוקים מאז תחילת משבר הקורונה בעצמם, בחרמות ובתככנות פוליטית, במקום להתאחד ולהתגייס למען כלל האוכלוסייה. בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לכל העוסקים במלאכה. יחד נעבור את המשבר ונצא מחוזקים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר