גיא הוכמן. צילום זוהר שטרית
גיא הוכמן. צילום זוהר שטרית

יום העצמאות ברעננה: שירת מרפסות, תפילה חגיגית, קליפ ובמה וירטואלית לנוער

בערב ביום העצמאות ישודר קליפ של בני נוער שהיו אמורים להופיע על הבמה בעיר, וישודר סרטון על רעננה. מאוחר יותר תהיה במה וירטואלית לנוער עם גיא הוכמן

פורסם בתאריך: 28.4.20 19:30

עדכון אחרון: 27.4.20 14:13

העירייה החליטה לשנות את מתכונת חגיגות יום העצמאות ברעננה, ולבטל את התכנית לקיים אולפן שידור בלייב מגג בית יד לבנים בהובלת ניקי גולדשטיין, וכן את הבידוריות.

התכנית החדשה תכלול שירת המונים שתתקיים בעיר הערב, ערב יום העצמאות (שלישי) למילות השיר "לחיי העם הזה", אליה מוזמן כל הציבור להשתתף ישירות ממרפסות ביתו, בהובלת העירייה. תפילה חגיגית תועבר בפייסבוק וביוטיוב העירוני בליל יום העצמאות, בשעה 19:30 עם החזן שלמה סלצקי, בליווי מקהלת "ישיש", ולאחריה ישודר סרטון אודות העיר ופועלה, וכן קליפ ייחודי בביצוע בני הנוער ליאם פיטוסי, אביגיל ולמן, ולוריאל טויזר, אשר נבחרו לפני משבר הקורונה להופיע על במת יום העצמאות, ולנוכח המצב הכינו קליפ מצולם בחלופה להופעתם.

כן תתקיים בערב יום העצמאות פעילות דיגיטאלית ייחודית לבני הנוער, שייהנו מבמה וירטואלית החל מחצות. במרכז הבמה, לייב של גיא הוכמן ואפשרות לשיחה עימו. פרטים נוספים באינסטגרם נוער רעננה.

בבוקר יום העצמאות, מחר יום רביעי, 29.4.20, תתקיים בשעה 9:00 תפילת הלל חגיגית עם הזמר והחזן יצחק מאיר, בליווי נגנים שתשודר בעמוד הפייסבוק וביוטיוב העירוני. כן, בבוקר יום העצמאות, בשעה 12:00, ישודר בעמוד הפייסבוק וביוטיוב העירוני קונצרט חגיגי לחגיגות העצמאות של האופרה הישראלית ותזמורת סימפונט רעננה. הקונצרט בהשתתפות סולניות האופרה ישראלית: טל גנור, גוני כנעני, דניאלה סקורקה וענת צ’רני בליווי נגני התזמורת והמנהל המוסיקלי דוד זבה עם הלהיטים הגדולים של הזמר העברי.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "משבר הקורונה והשלכותיו, לרבות סגירת בתי העלמין ביום הזיכרון, היוו עבורי בסיס להחלטה לצמצם משמעותית את סממני החגיגות, להימנע מהוצאות ולהפגין צניעות וסולידאריות חברתית". עוד ציין ראש העיר בפוסט שהעלה לתושבי העיר, כי הוא בטוח כי לא ירחק היום ותשוב רעננה לחגוג לרקוד ולשמוח. "אלו פניה היפות של הקהילה הרעננית", אמר.

התכנית המקורית כללה כאמור גם חמש "עידודיות" שאמורות היו להסתובב בעיר החל מהשעה 20:15 ועד 22:30 כשהן מצוידות במערכת הגברה, מופעי אורות, ודי. ג'יי. עוד היא כללה בערב החג החל מ-21:30, אולפן שידור 'לייב' מגג בית יד לבנים בעיר אותו אמור היה להוביל הסטנדאפיסט והאמן ניקי גולדשטיין. בני הנוער אמורים היו ליהנות מבמה וירטואלית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר