אלי ומשה ספרים, כרמון חבושה.

"מהרגע שהודיעו על חזרה, התחלנו לקבל טלפונים". הספרים ברעננה חזרו היום לעבודה

"כרגע יש לנו לקוחות שעדיין חוששות", אומרים באלי ומשה ספרים. "זו מציאות חדשה שאנחנו לומדים אותה תוך כדי עבודה", אומר כרמון חבושה

פורסם בתאריך: 26.4.20 17:48

החל מהבוקר מותרת על פי משרד הבריאות, פתיחת מספרות, מכוני יופי וקוסמטיקה. על פי הנהלים יש לבדוק חום לנכנסים, לשבץ משמרות נפרדות, להקפיד על חיטוי הכסא, ועל החלפה של מגבות וחלוקים בין הלקוחות. בעת הטיפול בלקוח יעטה העובד במספרה כפפות אותן יחליף בין לקוח ללקוח, בנוסף יחבוש מסיכה ומגן פנים, וכן ייעשה ויסות כניסת לקוחות למספרה.

בדקנו איך הייתה החזרה לעבודה עבור כמה ממעצבי השיער ברעננה.

אלי ומשה ספרים – בר אילן 7 רעננה.

E&M hair & makeup אלי ומשה ספרים – בר אילן 7 רעננה: "התקופה האחרונה הייתה מאוד לא פשוטה. המספרה הייתה סגורה כחודש וחצי ולאורך כל התקופה קבלנו המון טלפונים, מכתבים והודעות בפייסבוק מהלקוחות ששאלו מתי אנחנו חוזרים", מספר משה. "לאורך כל התקופה לא הייתה פרנסה וזה נפל מאוד לא טוב, כי לפני פסח אמורה להיות התקופה הכי טובה שלנו, כי לא מעט לקוחות ממתינות ומושכות כמה שיותר לקראת החג. לצערי זו התקופה הכי חזקה שפספסנו. כיום, אחרי ההחלטה להחזיר את המשק, לשמחתי היומן שלנו התמלא. הלקוחות שלנו נאמנות למקום אחרי 20 שנה. יש הרבה הנחיות ותקנות חדשות, שזה גורם גם לחוסר נוחות מבחינת העבודה וגם מבחינת הרווחיות. כי עד עכשיו, היה ניתן לקבל כמה לקוחות באותו זמן, בזמן שלקוחה ממתינה עם צבע על השיער, אפשר לספר לקוחה אחרת. אנחנו מתחילים לעבוד ומחכים לראות איך זה יעבוד ומתי יורידו את ההגבלות. כרגע יש לנו לקוחות שעדיין חוששות לחזור, בעיקר המבוגרות יותר. אנחנו מבינים שיש שינוי ומקבלים אותו ומקווים שנתמודד בצורה הטובה ביותר".

כרמון חבושה

# # # 
כרמון חבושה, בן גוריון 3, רעננה. "המספרות נסגרו לפני כחודש וחצי וזו הייתה תקופה מאוד לא פשוטה", מספר כרמון. "לקוחות רוצות להגיע ולא ניתן לקבל אותן כי אנחנו סגורים. אין הכנסות וזה מאוד עצוב ולא פשוט, במיוחד כשמדובר בתקופה שהיא לפני פסח שנחשבת לאחת התקופות העמוסות שלנו. גם חוסר הוודאות לא הוסיף. אתה לא יודע מה יהיה וחיינו בעיקר משבוע לשבוע. גם החזרה עצמה היא לא פשוטה. אנחנו חוזרים לעבוד בתנאים שלא הכרנו לפני ותיקח לנו תקופה לפחות של שנה להתאושש כלכלית מהמצב הנוכחי. כרגע, אנחנו הולכים לעבוד על פי קריטריונים אחרים, לשמור על סטנדרטים בתוך העסק. אני חייב לציין שתמיד עבדנו בצורה סטרילית, אבל עכשיו זה הולך להיות אחרת, לעבוד עם מסכות ומגן פנים, לשמור על מרחק בין לקוח ללקוח. במקום שלי יש שתי קומות, שזה אומר שאני אוכל לקבל כל פעם בממוצע בין שלוש לארבע לקוחות וזה לא פשוט. מהרגע שהודיעו על חזרה, התחלנו לקבל טלפונים. מצד שני יש גם לא מעט לקוחות, בעיקר אצל האוכלוסייה המבוגרת שהן חוששות. הן מעדיפות להתקבל לבד ויש כאלה שכרגע עוד ממתינות. זו מציאות חדשה שאנחנו לומדים אותה תוך כדי עבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר