רחוב אחוזה
רחוב אחוזה

ברוטרי יסייעו בהתנדבות לבעלי עסקים, באמדוקס ייתנו סיוע טכני לקשישים

שני מיזמים חדשים בהתנדבות לסיוע לקהילה, הפרטים להצטרפות לפרויקטים בכתבה

פורסם בתאריך: 30.4.20 12:36

ביום שישי בשעה 10:00 יתקיים מפגש זום של רוטרי ישראל במטרה לסייע בליווי וייעוץ לעצמאים ועסקים קטנים בתקופה הזו של אי ודאות. היזם ומוביל הפרויקט הוא ראובן אריה נחמד, תושב רעננה. "רוטרי ישראל, הקימה קבוצה מתנדבים של מלווים ומנטורים במגוון רחב בתחומים שונים, כדי ללוות בעלי עסקים קטנים בתקופה הזו", הוא מסביר. "עסקים שמתלבטים על הרחבת הפעילות העסקית, שרוצים לעשות שינוי כיוון עסקי, כל זאת על מנת לחזק את העסק הקיים ולהמשיך קדימה. מדובר על פגישות זום אחד על אחד או קבוצתיות. העסקים העצמאים נמצאים בתקופה לא פשוטה ונעשה כל מה שנוכל על מנת לעזור להם".

לרישום מראש לפגישת זום כנסו כאן .

לסרטון פרזנטציה של הפרויקט כנסו כאן 

חברת אמדוקס ישראל התגייסה לסייע מרחוק לקשישים להתחבר ולהשתמש באפליקציות חיוניות ויצרה את מיזם "חברים דיגיטליים" בעזרת אמזון ווב סרוויס (AWS) ו-גלאסיקס. המיזם מעניק תמיכה טכנית מרחוק לקשישים. המוקד הוא מוקד וירטואלי שמאויש על ידי מתנדבים מאמדוקס ישראל אשר יכולים, מביתם, לסייע טלפונית לקשישים להתקין ולהשתמש באפליקציות שונות כדוגמת Whatsapp ו-Zoom מעל גבי טלפונים חכמים ומחשבים, גם באמצעות גישה מרחוק בכדי לסייע למתקשים. המיזם של אמדוקס סייע רבות לתושבי העיר והחיבור נוצר על ידי חברת מועצת העיר גלי שחר ו"הסיירת הדיגיטלית" של עיריית רעננה. מספר המתנדבים במיזם עולה בהתמדה ועומד היום על כ-200 מתנדבים.

ניתן לפנות למוקד בטלפון, בסמס או בוואטסאפ למספר 052-628-3967, או באימייל [email protected]. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין 10:00-17:00, וביום שישי בין 09:00-13:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר