בית קפה שלונסקי. צילום באדיבות בית הקפה

אחרי 11 שנה: בית הקפה שלונסקי ברעננה נסגר

בעלי בית הקפה פרסמו הודעה על סיום הפעילות, "בעת הזו ובמקומו הנוכחי", מה שעורר תקווה אצל לא מעט תושבים שאהבו את המקום שהם יפתחו בעתיד במיקום אחר

פורסם בתאריך: 4.5.20 08:25

אחרי 11 שנים שבהן נחשב לפופולרי בעיר, הודיעו בסוף השבוע בעלי בית הקפה שלונסקי ברעננה על סיום הפעילות, "בעת הזו ובמקומו הנוכחי". בהודעה שפרסמו הבעלים עינת ואייל דולב והתפרסמה בקבוצות השונות בעיר, הם ביקשו להודות לציבור הלקוחות שלהם שהיו חלק בלתי נפרד מהם וכן הודו לצוות העובדים שלוו אותם לאורך השנים. בית הקפה ברחוב הנשיאים 47 פינת שלונסקי, נמצא בסביבה ירוקה וסמוך לספורטק. הוא התפתח עם השנים והפך לביסטרו חלבי שנפתח מידי יום בשעה 7:30 בבוקר ובו אפשר היה למצוא לאורך שעות היום אנשי עסקים מקומיים, לצד תושבים רבים.

לאחר פרסום ההודעה תושבים רבים פרסמו פוסטים של תמיכה וציינו שבמקום תמיד קיבלו אותם עם חיוך ושירות מקצועי. אחרים איחלו להם הצלחה בדרכם החדשה והתייחסו לניסוח ההודעה וציינו שהם מקווים שהם יפתחו במקום אחר. "מדובר באחד מבתי הקפה האהובים עלי ומאוד צר לי שהם סוגרים", אומרת תושבת העיר, "אני מאוד מקווה שהם רק לוקחים פסק זמן ונראה אותם במקום אחר. עכשיו צריך למצוא בית קפה שימלא את החסר". בעלי בית הקפה הודו לכולם וציינו שבשלב זה הם לא מעוניינים להגיב מעבר למה שפרסמו בהודעה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוזי

    חבל מאד – אחד מהמקומות החביבים והשירות המוצלח והאווכל הטעים. למרות שאני לא תושב רעננה והת זוגי גרה בכפר סבא, נהנינו מאד מבית הקפה- מסעדה זה ואני מצטער על סגירתו. אני מקווה שבעלי הקפה יפתחו מחדש במקום אחר וימשיכו במסורת המצוינת של קפה שלונסקי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר