וולט. צילום באדיבות וולט

החל מהיום: שירות המשלוחים של Wolt מגיע לרעננה. איך זה יעבוד?

חברת שליחויות המזון הפינית מתרחבת לרעננה, כפר סבא והוד השרון. ההבטחה: משלוח תוך 31 דקות בממוצע. המנכ"ל אמרי גלאי: "מדובר באזור התפעולי הגדול ביותר מבחינה גיאוגרפית שאנו פותחים בבת אחת"

פורסם בתאריך: 4.5.20 12:51

שירות המשלוחים Wolt מתרחב רעננה, כפר סבא והוד השרון, החל מהיום (שני). עד כה פעלה החברה במרכז הארץ (תל אביב, רמת גן, גבעתיים) ובשרון המערבי (הרצליה, כפר שמריהו ורמת השרון) כמו גם בראשון לציון ובפתח תקוה. השירות יאפשר לתושבים להזמין משלוחי מזון משלל מסעדות שפועלות ברחבי הערים, שרבות מהן לא הציעו שירות משלוחים עד כה, כמו גם מוצרי מכולת מסניפי yellow. לצורך הרחבת השירות גויסו כ-100 שליחים, שיאפשרו לתושבים לקבל משלוח בזמן ממוצע של 31 דקות.

רעננה, כפר סבא והוד השרון נחשבים ב-Wolt כאזור חלוקה אחד ולתושבי הערים האלה יש אפשרות להזמין מהמסעדות שבאזור הזה בהתאם למרחק מכתובת ההזמנה. לכן, לצורך העניין, אין אפשרות להזמין לכפר סבא משלוח ממסעדה הנמצאת בתל אביב, וגם לא לרעננה ממסעדה הנמצאת בהרצליה, גם אם הכתובת ברעננה היא על גבול הרצליה.

חברת Wolt הוקמה בשנת 2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם. Wolt החלה את פעילותה בתל אביב עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם למעלה מ-800 מסעדות. מרגע ההזמנה, האפליקציה של Wolt מנטרת את שלבי הכנת האוכל, מעדכנת את זמן ההגעה המדויק ומאפשרת לעקוב אחר מיקומו של השליח במפה בזמן אמת.

מנכ"ל וולט ישראל, אמרי גלאי: "אמרתי בעבר ששנת 2020 תהיה שנה של התרחבות גיאוגרפית, והקורונה לא תעצור אותנו. אני שמח להודיע שהחל מהיום (שני) אנחנו מרחיבים את הפעילות גם לאזור השרון כך שתושבי כפר סבא, רעננה והוד השרון יוכלו להנות מחוויית המשלוח הייחודית וסטנדרט השירות הגבוה שלנו. מדובר באזור התפעולי הגדול ביותר מבחינה גיאוגרפית שאנו פותחים בבת אחת ואנחנו מצפים ומוכנים לעמוד באתגר הזה".

מנכ״ל וולט ישראל, אמרי גלאי. צילום באדיבות וולט


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    כדי לקבל הנחה בהזמנה ראשונה, מכניסים קוד קופון בהרשמה KSABA

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר