בר מצווה בצל הקורונה - אלעד לוי. צילום : בזום שלך צילום אומנותי

"היה מרגש". במקום באצטדיון בלומפילד, אלעד חגג בר מצווה במרפסת ובגינה הציבורית. צפו בסרטון

המרפסת קושטה בבלונים, האורחים התפזרו עם מסכות במרחב ושמרו על מרחק, והוריו של אלעד דאגו לכל מה שצריך. "התגובות היו חבל על הזמן", מסכמת האם עינב

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:22

את בר המצווה שלו תכנן אלעד לוי בן ה-13 לחגוג באיצטדיון בלומפילד, שם עובדת אמו עינב. הוא בטח לא חשב שייאלץ לחגוג את האירוע החמשמעותי במרפסת ביתו ובגינה הציבורית בנווה זמר ברעננה, אבל מגפת הקורונה הכתיבה מציאות חדשה.

אז זה לא קרה בבלומפילד, אבל זה היה מיוחד ומרגש. "הייתה חגיגה מאוד מרגשת והתגובות היו חבל על הזמן", מספרים ההורים עינב ודודו לוי. "אני עובדת בחברת היכלי הספורט ותכננו לעשות בר מצווה בבלומפילד", מספרת עינב. "זה היה אמור להיות אירוע בוקר, תפילה, עליה לתורה ובופה עשיר והיו אמורים להגיע אורחים רבים. בעקבות המצב, החלטנו לעשות לו אירוע בגינה ביום של העלייה לתורה והיה אירוע מאוד מיוחד. אלעד מאוד התרגש. הוא קם בבוקר וקישטנו לו את בבלונים את המרפסת שנראתה כמו חופה. יש לנו משפחה גדולה אז כולם הגיעו והתפזרו מסביב עם מסכות במרחב הפתוח וליווינו אותו עם שופרות ותופים ועשו לו שמח. הוא עלה לתורה עם אבא שלו וסבא שלו במרפסת וכולנו עמדנו למטה מסביב, שומרים על מרחק של שני מטר. הייתה מוזיקת רקע וזה היה שונה, מרגש ומאוד מיוחד".

בר מצווה בצל הקורונה – אלעד לוי. צילום : בזום שלך צילום אומנותי

בר מצווה בצל הקורונה – אלעד לוי. צילום : בזום שלך צילום אומנותי

בר מצווה בצל הקורונה – אלעד לוי. צילום : בזום שלך צילום אומנותי

עינב מוסיפה שהם דאגו להכל, החל מהפתעות לילדים, כיפות לאורחים, צמידים וכמובן כיבוד מכובד. "הצלחתי במינימום לעשות את המקסימום והכל ללא מגע ידי אדם. גם הכיבוד שהוגש היה אישי, החל מבקבוקי מים ועד כוסות עם ירקות ופירות וכריכים אישים. נצמדנו להוראות הכי מחמירות והיה לנו שמח", מסכמת עינב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר