יצחק קליין חגג 90. צילום עיריית רעננה.

יצחק קליין חוגג היום יום הולדת 90 וזכה להפתעה מרגשת

נציגי העירייה הפתיעו אותו והגיעו עם עציץ וברכה ושרו לו שירי יום הולדת. "היה ממש מרגש", אמר בנו של יצחק

פורסם בתאריך: 6.5.20 12:23

לכך יצחק קליין מרעננה לא ציפה. קליין חוגג היום, יום רביעי, יום הולדת 90. בעירייה הפתיעו אותו והגיעו אליו עם עציץ וברכה. "זה היה מדהים", מספר הבן נח, "אתמול התקשרתי לעירייה וספרתי שלאבי יש היום יום הולדת 90 והם אמרו שהם יגיעו לשמח אותו. והם אכן הגיעו ושרו לו יום הולדת שמח והיה ממש מרגש".

נח מציין שאמו נפטרה לפני כשנה ואביו נשאר לבד עם המטפלת. "יום הולדת 90 זה משהו מיוחד וזה לא כמו חגיגה רגילה", הוא אומר. "אבא שלי מאוד רצה שנחגוג ונזמין את כל החברים והמשפחה ובגלל הקורונה אי אפשר. אבל החלופה הייתה מאוד נחמדה והוא היה מאוד מאושר. כמובן אחרי שתסתיים הקורונה אנחנו מתכוונים לחגוג".
מדובר ביוזמה מרגשת בהפקת אגף תרבות, נוער ופנאי, במסגרתה תושבים ותיקים אשר חוגגים יום הולדת זוכים לביקור של צוות "מועדון הזהב" העירוני, שמגיע עד דלת ביתם ומעניק לחוגגים ברכה אישית ועציץ במתנה, בליווי שירה משמחת, לציון המאורע. בעירייה מציינים שהפעילות נועדה להפיג את הבדידות והריחוק בו נמצאים התושבים הוותיקים מזה כבר תקופה ארוכה, ולהעניק להם שמחה ויחס אישי ביום הולדתם.
פעילות זו מתווספת לפרויקט שמקיימת העירייה במהלכו עובדי ומתנדבי העירייה יוצרים לאורך החודשיים האחרונים באופן קבוע קשר טלפוני עם כל הגמלאים והתושבים הוותיקים בעיר, במטרה לשאול לשלומם, לשמש להם אוזן קשבת, להפיג את הבדידות ולבדוק האם הם זקוקים לעזרה או סיוע בכל נושא כגון קניות מצרכים, קניות תרופות, סיוע נפשי וכל נושא אחר. כמו כן, העירייה ממשיכה להפעיל את "מוקד הסיוע" לטובת תושבי העיר הוותיקים ומבודדי הבית, דרכו ניתן לקבל סיוע ועזרה בנושאים שונים, במטרה לסייע לאזרחים הוותיקים לצלוח תקופה מורכבת זו בשלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר