אילן כהן. צילום פרטי

אילן כהן: "אשמח להיות משנה לראש העיר אך לא דיברו איתי על כך"

פרסום על שמועות בנוגע לאפשרות מינויו של כהן לתפקיד הביא להכחשה גורפת גם מצד העירייה. מתפקיד זה כזכור, התפטרו עד עתה שניים, עופר בן דור ויקי ודמני

פורסם בתאריך: 11.5.20 08:04

האם השמועות שראש העירייה חיים ברוידא מתכוון להביא לאישור מועצת העיר בישיבה הקרובה את מינויו של חבר המועצה אילן כהן למשנה ראש העיר והממונה על תיק ההנדסה הן נכונות? השבוע פרסם אבי גבע, מנהל פורום תושבים רעננה, שלאחרונה נופצו שמועות בנושא ותהה האם ראש העיר ימנה את כהן. עוד ציין גבע, שתפקיד המשנה לראש העיר כבר היה מאויש בקדנציה הנוכחית על ידי שני חברי מועצה, עופר בן דור ויקי ודמני שהתפטרו מתפקידם זה זמן קצר לאחר שמונו.

בשיחה עם צומת השרון אומר כהן שהיה שמח להיות המשנה, אבל ראש העיר לא ביקש ממנו. בעירייה אומרים שמדובר במידע לא נכון.
"אין לי מושג על כך", אמר השבוע כהן, "נכון שאני רוצה להיות משנה ויש לי קשר מצוין עם ראש העיר. במידה והוא יבקש ממני, כל תפקיד אני אקח וזאת למרות שאני עובד מאוד קשה ויש לי תפקידם רבים. אבל אם הוא ייתן לי את תפקיד המשנה אני אשמח. אני עובד עם ראש העיר בצורה צמודה, יש בינינו אימון הדדי וקשר אמיתי, אבל עדיין לא דברנו על כך".
תגובת עיריית רעננה: "אנו מזמינים את כלל הציבור לעקוב אחר ערוצי המידע הרשמיים של העירייה ולהתעדכן ישירות במידע בשקיפות ובאמינות מלאה".
כהן, הוא חבר מועצה מסיעת הליכוד. הוא מונה לפני מספר חודשים על ידי ראש העירייה חיים ברוידא, לאיש הקשר של תושבי העיר המתגוררים בדיור הציבורי. כהן, העומד בראש ועדת הרווחה, אחראי על טיפול וסיוע לדיירים המתגוררים בדירות של חברת הדיור הציבורי "עמידר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר