אירועי ל"ג בעומר

ל"ג בעומר ברעננה: מדורה על מסך לד ענק, משימה בלשית, וטנק חב"ד עם מופע להטוטים

על רקע משבר הקורונה ומגבלות ההתקהלות והרצון לשמור על איכות הסביבה, תציין השנה עיריית רעננה את ל"ג בעומר בפעילות אינטראקטיבית לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 7.5.20 10:14

עדכון אחרון: 11.5.20 17:23

לאור איסור הדלקת מדורות, ולמען שמירה על הסביבה, הקימה עיריית רעננה ברחבת יד לבנים בעיר מסך לד ענק עם מדורה אלטרנטיבית והזמינה את תושבי העיר לבוא וליהנות ממדורה ירוקה.

על רקע משבר הקורונה ומגבלות ההתקהלות, כמו גם מתוך רצון לשמור על איכות הסביבה ועל רעננה ירוקה, תציין השנה עיריית רעננה את ל"ג בעומר בפעילות אינטראקטיבית לתושבי העיר, ובמרכזה חדר בריחה וירטואלי. תושבי העיר יוזמנו לסייע להנהגת העיר, ולהצטרף למאמצים לפתרון פרשייה מסתורית, המתרחשת בעיר. ביום שלישי 12.5.20 בשעה 12:00 יועברו פרטים על הפעילות – הפרשייה המסתורית, ברשתות החברתיות, באמצעות סרטוני חידות שיובילו לפתרונה. לצורך פתרון התעלומה, יצפו התושבים בסרטונים שיועברו ברשתות החברתיות ובאמצעות הוואטסאפ. כל סרטון יציג חידה ברמת קושי משתנה, שפתרונה יוביל לכניסה לסרטון נוסף.
שיאו של התהליך והשלמת פתרון הפרשייה, יתרחש בשעה 19:00- אז תתפרסם החידה האחרונה, שתזכה את שלושת הפותרים הראשונים בפרס. למידע נוסף ולהשתתפות בפעילות – פייסבוק עיריית רעננה והרשתות החברתיות.

גם חב"ד רעננה יקיים פעילות לל"ג בעומר. תהלוכת ל"ג בעומר של חב"ד רעננה בשיתוף עיריית רעננה והמועצה הדתית תתקיים מחר, יום שלישי. בין השעות 14:00-16:00 תתקיים פעילות אינטרנטית (ניתן להיכנס כאן) שתכלול מופע לכל המשפחה עם האומנים דוד חיים, רוי בוי, אסי צובול, אבישי שטרית. בין השעות 16:00-19:00 טנק חב"ד יסתובב בשכונות העיר ובו יתקיים מופע להטוטים, מופע קסמים, חלוקת פרסים ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר