קניון רננים. צילום עזרא לוי
קניון רננים. צילום עזרא לוי

התרגשות גדולה ונאמן קורונה: קניון רננים נפתח הבוקר מחדש

על מנת לוודא שמירה על ההנחיות, שיבצו בקניון 'נאמן קורונה'. "אנחנו מצפים שכמות הלקוחות תעלה בהדרגה", אמרו בקניון

פורסם בתאריך: 7.5.20 14:30

הקניונים נפתחו הבוקר מחדש לפעילות תחת מגבלות והנחיות משרד הבריאות. גם קניון רננים נפתח הבוקר תחת הקפדה על ההנחיות החדשות. כל לקוח שנכנס הבוקר לקניון, התבקש למדוד חום ולעטות מסכה. במקום מסתובבים מאבטחים המוודאים שכולם פועלים על פי הנהלים. בעלי עסקים מספרים שבשעות הבוקר מספר הלקוחות היה יחסית מועט, אך הם מצפים ומקווים שהכמות תלך ותגבר בהמשך היום וכמובן מחר, יום שישי, ולקראת השבוע הבא.

"הייתה התרגשות מאוד גדולה לחזור לפעילות", אמרו בקניון, "בעלי החנויות עבדו, ארגנו, סדרו ומילאו את המדפים. ניכר היה שגם הלקוחות חיכו לפתיחה מחדש". בקניון מוסיפים שהם נערכו לפתיחה על פי כל ההנחיות, מדדו חום בכניסה, פוזרו עמדות חיטוי ברחבי הקניון, הותקן שילוט שהסביר את ההנחיות והכל במטרה לתת ללקוחות תחושה נעימה ובטוחה ללקוחות. "אנחנו מצפים שכמות הלקוחות תעלה בהדרגה", מסבירים במקום.
על מנת לוודא שמירה על ההנחיות, שיבצו בקניון 'נאמן קורונה', עובד שתפקידו להסתובב בקניון, לבדוק את מספר המבקרים בכל זמן נתון, לוודא שהלקוחות שומרים מרחק, שהמסעדות שפתחו עובדות רק בטייק אווי, וכמובן שכל מי שנכנס מקפיד להיות עם מסכה. מרבית החנויות בקניון פתוחות או נמצאות בתהליך פתיחה וכך שעות פתיחת הקניון יהיו כמו בשגרה. ייתכנו שינויים בחנויות מסוימות.
על פי המתווה, מתאפשרת שהות בו זמנית של אדם אחד לכל 20 מ"ר בשטח הקניון. בתוך החנויות יהיה אדם אחד לכל 15 מ"ר, או שני אנשים לקופה בחנות מתחת ל-100 מ"ר, או ארבעה אנשים לקופה בחנות מעל 100 מ"ר, הגבוה מביניהם. שטח קניון רננים הוא כ- 41,000 מ"ר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר