שוד הפיצוציה ברחוב החרושת ברעננה. צילום דוברות המשטרה
שוד הפיצוציה ברחוב החרושת ברעננה. צילום דוברות המשטרה

פיצוציה נשדדה ברעננה, אחד הנאשמים נלכד במרדף בכביש 6: צפו בסרטון

שני בני דודים מהפזורה הבדואית בדרום מואשמים כי כלאו את עובד הפיצוציה ברעננה במחסן ועקרו את הכספת. אחד מהם נלכד בהמשך לאחר מרדף דרמטי

פורסם בתאריך: 10.5.20 09:49

שני בני דודים מהפזורה הבדואית בדרום מואשמים בשוד פיצוצייה ברעננה. הפרקליטות הגישה נגדם כתב אישום ובקשת מעצר. בסרטון הם נראים נכנסים לפיצוצייה ובזמן שאחד מהם מכניס את המוכר למחסן ושומר עליו, האחרים עוקרים את הקופה ממקומה וגונבים כסף מזומן וסיגריות.

ביום 31.3.20 לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרת ישראל ממנו עלה כי שלושה גברים הגיעו לפיצוצייה ברחוב החרושת ברעננה, אחד מהם קפץ מעבר לדלפק, לקח את המוכר והכניס אותו למחסן. בזמן הזה, החשודים שדדו את הפיצוצייה, עקרו את הקופה ממקומה והכניסו אותה לשק גדול שהביאו איתם. יחד עם הקופה, הכניסו לשק גם כסף מזומן וסיגריות. החשודים נמלטו מהמקום ברכב שנקלט במצלמות האבטחה במקום.

ביום 20.4.20 אותר בכביש 6 הרכב ששימש על פי החשד בעת השוד ונהג הרכב התבקש על ידי השוטרים לעצור. בתגובה, הנהג בחר להימלט מהמקום ובוצע אחריו מרדף תוך כדי שנהג הרכב ביצע עבירות תנועה רבות ומסכנות חיים של שאר משתמשי הדרך. שני חשודים שישבו ברכב נעצרו על ידי השוטרים סמוך לטייבה והובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הם שוחררו. אחד החשוד באירוע זה חשוד גם בביצוע השוד.

תיעוד ממצלמות האבטחה הוביל לשני החשודים, בני דודים, בני 22, תושבי הפזורה הבדואית בדרום. חוקרי המשטרה המשיכו בחקירה מאומצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים על מנת להמשיך במלאכת איסוף הראיות נגד החשודים מבצעי השוד וביום 26.4.20 נעצרו השניים ומעצרם הוארך מעת לעת. ביום 5.5.20 הוגשה נגדם הצהרת תובע ויומיים לאחר מכן הפרקליטות הגישה נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, הן בביצוע השוד והן בגין עבירות התנועה שביצע אחד מהם ביום 20.4.20.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר